Do pracy.

Czwartek, 14 maja 2015 · dodano: 14.05.2015 | Komentarze 2

Nareszcie w domu. Trzydniowa międzynarodowa impreza w pracy wreszcie dobiegła końca. Po 12-13 godzin, ale było warto. Fajni ludzie z tych krajów arabskich, a przede wszystkim dużo bardziej czyści niż Polacy, którzy po takich imprezach zostawiają straszny syf po sobie szczególnie w toaletach. Jeśli ktoś powie, że ludzie z krajów arabskich to brudasy to go po prostu wyśmieję. Polacy mogli by się uczyć dbania o czystość od nich. Powrót do domu męczący, bo nie dość ze niewyspany, zmachany to jeszcze ten pieprzony wmordęwind.

| 17:45 środa, 20 maja 2015 | linkuj Masz rację Michał, ale w tej imprezie brali udział też "zwykli" Arabowie np studenci. Fakt, nie są to biedacy w typowym myśleniu o Arabach, ale mimo wszystko zdania nie zmienię. Porównując imprezy z udziałem gości zagranicznych i dla Polaków np lekarzy, prawników i innych, mogę stwierdzić, że Polacy ( również na wysokich stanowiskach) zostawiają zdecydowanie większy syf. Wiem, bo po nich sprzątam. Jednak to nie jest istotne, dla mnie ważny jest park w instytucie. Bajkowe miejsce w centrum miasta :)
wilk
| 14:58 środa, 20 maja 2015 | linkuj Tylko zupełnie inną kulturę mają Arabowie na wysokich stanowiskach (jak tacy co pracują za granicą) - a co innego przeciętny Arab mieszkający u siebie. W krajach arabskich śmiecie niestety są wszędzie, rzucanie śmieci byle gdzie - to tam normalny obyczaj.