Z filipem

• Sprzęt Emeska

Wycieczka do Kiernozi.

Niedziela, 17 września 2023 · dodano: 18.09.2023 | Komentarze 8

Wczoraj wybrałem się z moim młodym na kolejną wycieczkę śladami Marii Walewskiej. Zabrałem młodego, co by go trochę odchamić od Limanki i po dojechaniu pociągiem do Łowicza, ruszyliśmy rowerami.

Było ciepło. Mi to nie przeszkadzało, ale Filip jadąc na góralu miał co robić :)
Kiernozia to małe, ale klimatyczne miasteczko. Dojechaliśmy do dawnego dworku Łączyńskich (rodziców Walewskiej), połaziliśmy po tamtejszym parku, napstrykaliśmy trochę fotek, zrobiliśmy parę ujęć na kamerce...

...i ruszyliśmy w drogę powrotną. Szkoda, że krypta z niby szkieletem Walewskiej była zamknięta. No ale cóż. Ksiundz pewnie wolał iść na obiad zamiast pilnować przybytku.
Wycieczka się udała.
Do domu z Łowicza wróciliśmy pociągiem. Młody trochę spuchł, tzn. poczuł w nogach te kilkadziesiąt kilometrów, ale już chce jechać na kolejną wycieczkę.
I dobrze :)

Powrót ze zlotu.

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 0

Powrót ze zlotu trasą, która już kiedyś jechałem, ale w przeciwną stronę. Ładne pagórkowate tereny od Łękuka przez Wydminy do Ełku.

Dojazd na zlot.

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 0

Dojazd pociągami z dwoma przesiadkami do Giżycka, a potem już rowerami do Łękuka.
Mimo nocnej jazdy Filip dzielnie dawał radę. W Łękuku klasycznym misiem przywitał mnie Cinek, potem Emes i inni. Rozbiliśmy namiot i poszliśmy na forumowe ognisko, gdzie Filip zjadł kiełbachę z ogniska i udaliśmy się na zasłużony odpoczynek.

Wiosenna wycieczka.

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 3

NO W KOŃCU SŁOŃCE!!!
Grzechem byłoby siedzieć dziś w domu. Chociaż śnieg leży jeszcze miejscami na ścieżkach, wybrałem się z Filipem na krótką przejażdżkę po mieście.
Pogoda piękna i ludzie jacyś tacy zadowoleni. Filip jak zwykle miał w głowie ściganie i często musiałem go hamować, bo kilka razy glebnąłby pięknie na mokrą kaszę leżącą na ścieżce.

Na Piotrkowskiej ciągle trwa wymiana nawierzchni. Na całej długości ulicy od Placu Wolności do Piłsudskiego błoto.

Po drodze w jednej z witryn sklepowych zauważyliśmy taki oto sprzęt.

No i to byłoby na tyle.
Roweras wyciągaj grata z szopy i ruszaj w trasę, bo przyjadę i sam cię pogonię ;)

Wycieczka z Filipem.

Wtorek, 5 marca 2013 · dodano: 05.03.2013 | Komentarze 0

Kolejna krótka wycieczka w tym sezonie. Tym razem z Filipem. Podjarał się rywalizacją z rowerasem, więc trzeba było jechać. Było fajnie chociaż jeszcze w lasie widać zimę. Filip dzielnie kręcił, co jakiś czas popijając wodę.
Po powrocie do domu dopadł do lodówki i mówi: " Pawciu, za to że pojechałem z Tobą robisz mi kolację". Cwaniak ;)

Kategoria Z filipem

Po żwirek dla kota co z miasta Łodzi pochodzi.

Sobota, 24 listopada 2012 · dodano: 24.11.2012 | Komentarze 0

Dziś Andzi urodziny, więc jako przykładny Tołdi pomagałem jak mogłem. Wieczorem pojechałem z Filipem do sklepu po żwirek dla naszych kotów - Shimanka i Deorka. Dystans nie powala, ale nie to było celem wyjazdu.

Powrót z wycieczki

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 0

Rano przed 9 spakowani pojechaliśmy do Inowrocławia, skąd pociągiem z przesiadką w Toruniu dojechaliśmy do domu. Mieliśmy tylko 2 minuty na przesiadkę, ale że jesteśmy zgrani to wszystko się udało i o 17 byliśmy już w Łodzi.

Ogólnie wyjazd był udany, mimo niezaliczonego Biskupina. Jednak radość na twarzy Filipa była bezcenna. Cieszę się, że chociaż taki krótki wyjazd mogłem z Anią mu zafundować.

Nad Gopło dzień 2

Poniedziałek, 6 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 0

Wstałem już o 6 rano, bo w kościele cierpiący chyba na bezsenność zakonnik grał na trąbce "Kiedy ranne wstają zorze".

Zjedliśmy śniadanie, spakowaliśmy dobytek i ruszyliśmy do Kruszwicy. Droga do Piotrkowa Kujawskiego przez Sompolno była ok. Dopiero za Piotrkowem zerwał się silny wiatr, przez co musieliśmy zwolnić. Do Kruszwicy dotarliśmy ok 17. Szybko znaleźliśmy Kemping "PZ Popiel" i wieczorem poszliśmy w miasto. W nocy zaczął padać deszcz.Lało jak z karszera do rana. Dobrze, że mamy niezatapialny namiot :)

Nad Gopło dzień 1

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 3

W końcu 5 sierpnia ruszyliśmy na kilkudniową wycieczkę nad j. Gopło. Nie mogliśmy sobie darować poprzedniego nieudanego wyjazdu, dlatego postanowiliśmy zrobić powtórkę z rozrywki. Do Łęczycy dojechaliśmy pociągiem, a stamtąd już na rowerach pojechaliśmy do Brdowa, przez Kładawę i Piotrków Kujawski.

Pogoda była wyśmienita, na polach trwają żniwa - znak to, że lato zbliża się nieubłaganie do końca.

Do Brdowa dotarliśmy ok 18, gdzie rozbiliśmy namiot nad j. Brdowskim. Filip na widok wody oszalał. Chwilami myślałem, że zamiast płuc ma skrzela. Zjedliśmy kolację, potem wieczorna toaleta i pogaduchy przed spaniem. Po całym dniu pełnym wrażeń Filip padł jak szczygieł, a ja piszę kilka słów dla potomności :) Jutro pobódka o 7 i jedziemy dalej, do Kruszwicy nad Gopło.

Kategoria Z filipem

Z Filipem w Łagiewnickim lesie.

Czwartek, 3 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 2

3 maja wybrałem się z Filipem tradycyjnie do Łagiewnik. Wyjechaliśmy dość późno, więc na dłuższy dystans nie mogliśmy sobie pozwolić. Filip ciągle przyzwyczaja się do nowego, większego roweru i jeździ coraz lepiej.
w przerwie na piciu trochę się nudził, więc zaczął rysować na ściółce leśnej, a tak wyobraża sobie komara

Gdy dojechaliśmy na zaplanowane miejsce (jakaś szkółka ekologiczno - edukacyjna}, pobawił się, poczytał ciekawe informacje o drzewach i zwierzętach w lesie łagiewnickim. Nawet zażyczył sobie, żebyśmy zrobili sobie sweet focię :)

Potem chciał zobaczyć ambonę, o której mu opowiadaliśmy z mamcią. Stwierdził, że była by to super baza dla niego i kolegi. Kurczę, pewnie nocowali by w niej jakby im na to pozwolić :)

Fajnie było, ale już czekamy, aż będziemy mogli wyjechać do Międzygórza.