• Sprzęt Emeska

Wycieczka do Kiernozi.

Niedziela, 17 września 2023 · dodano: 18.09.2023 | Komentarze 8

Wczoraj wybrałem się z moim młodym na kolejną wycieczkę śladami Marii Walewskiej. Zabrałem młodego, co by go trochę odchamić od Limanki i po dojechaniu pociągiem do Łowicza, ruszyliśmy rowerami.

Było ciepło. Mi to nie przeszkadzało, ale Filip jadąc na góralu miał co robić :)
Kiernozia to małe, ale klimatyczne miasteczko. Dojechaliśmy do dawnego dworku Łączyńskich (rodziców Walewskiej), połaziliśmy po tamtejszym parku, napstrykaliśmy trochę fotek, zrobiliśmy parę ujęć na kamerce...

...i ruszyliśmy w drogę powrotną. Szkoda, że krypta z niby szkieletem Walewskiej była zamknięta. No ale cóż. Ksiundz pewnie wolał iść na obiad zamiast pilnować przybytku.
Wycieczka się udała.
Do domu z Łowicza wróciliśmy pociągiem. Młody trochę spuchł, tzn. poczuł w nogach te kilkadziesiąt kilometrów, ale już chce jechać na kolejną wycieczkę.
I dobrze :)

Kategoria Z filipem

| 21:02 piątek, 22 września 2023 | linkuj Ci od Wawrzyka to już mogą być na miejscu, choć granica USA-Meksyk to jednak trochę trudniejsza sprawa niż płot na wilki i łosie w Puszczy Białowieskiej.
| 20:58 wtorek, 19 września 2023 | linkuj Huann - w Ameryce jest sporo przechrzczonych na islam ekstremistów i może dobrze, że Wawrzyk tam nie dotarł :)
Trollking - Limanka Team to może być słaby pomysł, bo pół Polski będzie wysmarowane anty widzewskimi hasłami :)
| 23:31 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj Limanka to jeden z moich stałych elementów klasycznej trasy na działkę! :)
| 23:28 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj Limanka Team miało być!!!! :)
| 23:27 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj Hehe, Młody faktycznie na oseska nie wygląda :) Super pomysł na wypad, fajnie, że udało się razem wykręcić niemały dystans. Oby coraz częściej się takie tripy udawały :)

A może nawet powstanie rowerowy Limonka Team? :)
| 17:43 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj To w Ameryce są Talibowie? Przecież żadnej afery wizowej nie było i żaden przez Polskę dalej w świat nie ruszył! ;)
| 17:40 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj Bo młody wygląda z tą brodą trochę jak amerykański Talib :)
| 17:37 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj I tak trzymać :) W pierwszej chwili myślałem z fotki, że wybrałeś się do Kiernozi z Marcinem Gortatem ;D