Nad Gopło dzień 1

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 3

W końcu 5 sierpnia ruszyliśmy na kilkudniową wycieczkę nad j. Gopło. Nie mogliśmy sobie darować poprzedniego nieudanego wyjazdu, dlatego postanowiliśmy zrobić powtórkę z rozrywki. Do Łęczycy dojechaliśmy pociągiem, a stamtąd już na rowerach pojechaliśmy do Brdowa, przez Kładawę i Piotrków Kujawski.

Pogoda była wyśmienita, na polach trwają żniwa - znak to, że lato zbliża się nieubłaganie do końca.

Do Brdowa dotarliśmy ok 18, gdzie rozbiliśmy namiot nad j. Brdowskim. Filip na widok wody oszalał. Chwilami myślałem, że zamiast płuc ma skrzela. Zjedliśmy kolację, potem wieczorna toaleta i pogaduchy przed spaniem. Po całym dniu pełnym wrażeń Filip padł jak szczygieł, a ja piszę kilka słów dla potomności :) Jutro pobódka o 7 i jedziemy dalej, do Kruszwicy nad Gopło.

Kategoria Z filipem

| 16:49 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj quartez, dla nas Twoje wycieczki to miód i to z mlekiem :) Marzy mi się wspólny wyjazd z Wami.
hipek99, też masz takiego grzechotnika ? :)
Hipek
| 14:44 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj O, skądś znam Vipera w takich kolorach :)
Ksiegowy
| 14:24 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Bitelsy na trasie! Miód dla moich oczu! Super i chcemy więcej!!!