Powrót do domu.

Sobota, 18 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 0

Następnego dnia na działce zrobiłem porządek na działce. Przyciąłem tuje, wykosiłem pokrzywy za ogrodzeniem i skosiłem trawę.

Po obiedzie spakowałem mandżur i ruszyłem w drogę powrotną do domu. Nie chciałem zostawać do niedzieli bo pogoda była niepewna.
Wracałem inną trasą przez lasy.

Przez Parzno dojechałem do krajówki 483.

Jeszcze przed Parznem przejeżdżałem koło fajnego miejsca. Jakieś bagno porośnięte pałką wodną i całą masą uschniętych drzew.

Potem następna fajna nazwa. Sromutka.

A potem prawie godzina czekania na przystanku, aż minie ulewa.

Po deszczu dalej w drogę. Jeszcze przed Łaskiem musiałem uciekać przed chmurami z piorunami, ale burza przeszła w końcu bokiem.
Wyjeżdżając z Łasku, zatrzymałem się jeszcze na małe co nieco.

Nigdy więcej nie będę robił selfie. Wyglądam strasznie z tym krzywym nosem :)
Kiedy dotarłem do Łodzi, zajechałem jeszcze do Kaufla, odebrać Anuszkę z pracy. Kiedy na nią czekałem w oczy rzucił mi się taki widok.

Fajnie się chmury ułożyły.
Razem z Anią wróciliśmy do domu i tak zakończyła się moja pierwsza w tym roku dłuższa wycieczka :)