Poczta.

Wtorek, 8 grudnia 2015 · dodano: 08.12.2015 | Komentarze 10

Pojechałem na pocztę odebrać paczkę. Zrobiłem sobie prezent na gwiazdkę i kupiłem siodełko do mojego roweru. A wszystko dzięki Księgowemu. Wielkie dzięki Adam. Jestem Ci wdzięczny.
Siodełko wygląda tak.

Stare umarło i czas je wyrzucić.

Kategoria Solo

| 17:20 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj Nie mam pojęcia co to za siodełko. Najważniejsze, że tyłek zadowolony :)
sromotnik | 09:58 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj Czy to nowe siodełko to Accent Derry? A jeśli nie to jakie?
erdeka
| 07:38 czwartek, 10 grudnia 2015 | linkuj Tak zajechane to moje siodełko (pochodzące z vipera) było w trakcie wyprawy po Skandynawii. Żel zaczął uciekać w trakcie jazdy i niestety trochę się kleił ;) Po pozbyciu się żelowego wkładu siodełko nadal było funkcjonalne i bezproblemowe w wersji piankowej, aż do 2012/3.

W zasadzie ten typ siodełek powinni wybierać tylko ci, którzy zamierzają zmieniać dętki w serwisie albo we własnym domu, bo odwracanie roweru do góry kołami przyspiesza agonię ;)
Katana1978
| 21:16 środa, 9 grudnia 2015 | linkuj Spodnie były praktycznie do wywalenia :(. Od tamtej pory nigdy już żelowych nie kupowałam, nie powiem korci mnie co jakiś czas bo wygodne są...
| 05:46 środa, 9 grudnia 2015 | linkuj Sedziaty dzięki za opinię.
Katana miałaś strasznego pecha z tym siodełkiem, ale żelowe pewnie są bardziej wrażliwe na temperaturę.
Katana1978
| 22:08 wtorek, 8 grudnia 2015 | linkuj Ja też kiedyś miałam żelowe siodełko. Niestety żel wyciekł jak rower stał 8 godz na słońcu.
siendziaty
| 20:22 wtorek, 8 grudnia 2015 | linkuj Będziesz Pan zadowolony. Też w swoim viperze dokonałem identycznej wymiany :) Fajne siodełko w bardzo dobrej cenie.
RDK ma troszkę "krzywe" siodełko :)
| 20:13 wtorek, 8 grudnia 2015 | linkuj To fakt, zajechałem siodełko na amen :) ale nie ma się co dziwić. Jeździłem na nim od 2009 roku o ile pamiętam. Zobaczymy jak się sprawi nówka. Cieszę się bardzo :)
Pierdnamiętny | 19:04 wtorek, 8 grudnia 2015 | linkuj o kuwa ale żeś wypierdział to siodło
Ksiegowy
| 18:59 wtorek, 8 grudnia 2015 | linkuj No tak zajechane siodło to widziałem tylko u RDK:) Swoją drogą RDK miał chyba podobny model i podobnie mu się ten żel rozpadł. Ja raz miałem żelowe siodełko uszkodziło się podczas lotu samolotem, a potem było tylko gożej... siodła żelowe są spoko, ale odkąd jeżdżę na piankowym po 300-400km nie czuje jakiegoś mega dyskomfortu:) Najważniejsze to czym pokryte siodło jak skórka i temu podobne to da radę;)