Praca i zakupy.

Piątek, 18 marca 2016 · dodano: 18.03.2016 | Komentarze 0

W pracy jazda na mopie. Potem wstawianie 150 krzeseł na imprezę. Jak wróci kolega do pracy to go za jaja powieszę. Zrobił tak burdel w magazynie z krzesłami, że to masakra. Zero myślenia.
Po pracy zakupy w Kauflu i taka sytuacja. Ekspedientka wybiera mi schab. Mówię:
- Dobra, nie ma co przebierać. Rozbiję, uduszę i będzie mięciutki.
Kobieta, która stała za mną mówi:
- To dobrze, że pan umie gotować.
- To nic trudnego. Trzeba tylko chcieć - odpowiadam.
- Jakby mój mąż to usłyszał to byłby na pana zły.
- Wie Pani...wcale bym się tym nie przejął - mówię.
I pół kolejki rykło śmiechem.
Takich facetów wysyłałbym przymusowo na szkolenie do Gesslerowej. Jakby dostali garami po łbie to zaczęliby się wykazywać w domu, a nie traktować swoje baby jak kopciuchy od czarnej roboty. Macho za dychę uwali sie w fotelu i czeka aż stoliczek nakryje się żarciem. Dupa nie facet taki ktoś jak nie umie wykonać tego, co dla kobiety jest codziennością.