Praca, Wiktor i zakupy.

Czwartek, 7 kwietnia 2016 · dodano: 07.04.2016 | Komentarze 4

Dziś rano jak wstałem, czułem się jak mój Deore.

Wypiłem kawę i pojechałem do pracy.
A tam wiosna na całego. Kiedy wszedłem do parku, ptaki już śpiewały.
Wiktor za dzisiejszą sesję zdjęciową powinien dostać Oscara :)

Jak widać wiosna nadchodzi wielkimi krokami.

A tu stary klon - pomnik przyrody, którego pień oplatają pędy bluszczu. Pewnie jeszcze sadzony przez Roberta Schweikerta.

Po pracy zakupy w Kauflu i powrót do domu. Ehh cudnie się jeździ w taką pogodę.

| 14:50 piątek, 8 kwietnia 2016 | linkuj Park najlepiej wygląda wiosną, jak wszystko już rozkwitnie i jesienią, kiedy liście mienią się odcieniami czerwieni.
Kot
| 06:48 piątek, 8 kwietnia 2016 | linkuj Teraz widać dobrze - Wiktor to z pewnością jest kos. Niesamowite, że pozwala sobie zrobić fotkę z tak bliska. A kotkowi chyba troszkę chce się spać :)
Piękny masz ten park!
| 06:22 piątek, 8 kwietnia 2016 | linkuj I to jest świetne podsumowanie dnia :)
| 16:51 czwartek, 7 kwietnia 2016 | linkuj I to jest dowód na to, że nawet w samym środku miasta może być przyrody po sztycę! :)