Praca, Kaufland.

Czwartek, 14 kwietnia 2016 · dodano: 14.04.2016 | Komentarze 6

Zarobiony jestem. Nawet kierownik dziś powiedział, że jadę chyba na amfie. Dziś wynikła mała aferka między pracownikami. Ten kolega, co nie może dźwigać naopowiadał jakichś głupot jednej z koleżanek i inni (między innymi ja) wyszli na niewdzięcznych palantów.
Jutro wezmę go w obroty. Będzie zapieprzał w parku, aż miło.
Przychodzi do roboty tylko posiedzieć na kompie, a inni między innymi ja wykonują jego robotę. Przetyram go w parku, że sam pójdzie na zwolnienie. Nikt nie będzie tolerował plotkarzy, którzy opowiadają nieprawdę, psując atmosferę w pracy.
Zrobiłem dziś fotę gabinetu Roberta Schweikerta w pałacu. Meble nadal oryginalne.

| 14:48 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj W pałacu jest kilka fajnych wnętrz i stylowych, oryginalnych mebli. Jest też wielki piec gazowo-węglowy, na którym służba przygotowywała posiłki rodzinie Schweikertów. Musze też go obfocić, tylko kurdę nie mam czasu.
Kot
| 14:22 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Co za wnętrze - robi wrażenie!
| 21:14 czwartek, 14 kwietnia 2016 | linkuj Daj spokój Adam. Jutro zrobię konfrontację. Nikt mnie w nic wrabiać nie będzie. A tego lesera pogonię jutro do roboty. Tym bardziej, że kierownik wydał mu polecenie pracy w parku. Akustyk jeden. Jutro zobaczy co to znaczy praca.
Ksiegowy
| 20:26 czwartek, 14 kwietnia 2016 | linkuj nożyczki i niech tnie trawnik:D
| 16:28 czwartek, 14 kwietnia 2016 | linkuj Ja wszystko rozumiem, ale jak po operacji nie ma się sił pracować, to siedzi się na zwolnieniu.
| 16:16 czwartek, 14 kwietnia 2016 | linkuj Fajna chata :) A kolegę - do czworaków ;)