Piątek, 15 kwietnia 2016 · dodano: 15.04.2016 | Komentarze 2

Uff, piąteczek. Ciężki dzień po wczorajszych nieprzyjemnościach. Rano wyglądało na to, że sytuacja została wyjaśniona. Na koniec dnia powiedziano mi, że zostały powiedziane kolejne nieprawdziwe fakty.
Powiedziałem na tyle głośno, aby słyszał to kierownik:
- mam dość niech każdy zajmie się swoją pracą, a nie durnymi plotami. Mnie niech nikt do niczego nie miesza. Wszyscy, tylko: Paweł pomóż, a jak trzeba pomóc Pawłowi w pracy to nie ma nikogo. Mam to w dupie. Niech się wszyscy ode mnie odwalą, bo nie interesują mnie ploty.
Koniec, robię tylko to, co do mnie należy i nic poza tym.
Maciuś oczywiście spędził prawie cały dzień na kompie i internecie w pracy. W parku nie pojawił się, więc te 200 krzeseł po imprezie będzie zbierał sam. Palcem nie kiwnę. Nie obchodzi mnie jego zoperowana przepuklina.
W parku wiosna na całego. Prace porządkowe posuwają się do przodu.

Zaczęła też kwitnąć magnolia. Podobno największa w Polsce.

I właśnie dla takiego miejsca watro przychodzić do roboty. Reszta niech się gotuje w piekiełku, które sama sobie zgotowała.

| 14:41 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Park jest super. Szkoda tylko, że mam tak mało czasu na pracę w nim, bo impreza goni imprezę i trzeb poświęcić czas na pracę, która nie należy do moich obowiązków.
I tak będę musiał pracować dłużej żeby wyrobić się do maja. Z jednej strony dobrze, bo latem odbiorę nadgodziny i wyjadę gdzieś z rodzinką rowerami. Z drugiej strony wolałbym kasę, ale ani Impel ani tym bardziej Instytut za nadgodziny mi nie zapłaci.
W sumie dam radę, a obibok wyleci z pracy.
Kot
| 14:18 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Piękna wiosna w Twoim parku :). A atmosfera w pracy.... przykre :(