Test roweru Anuszki po wymianie napędu.

Niedziela, 1 maja 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 3

Po wczorajszym remoncie roweru Ani, czas na testy :) Mieliśmy tylko myknąć kawałek, bo Ania po operacji kondycji nie ma praktycznie żadnej. Pojechaliśmy do Parku Julianowskiego. Ludzi cała masa, a że od wczoraj ruszył w Łodzi rower miejski to i rowerzystów zdecydowanie więcej. Rower Ani sprawuje się ok. Wymieniłem kasetę, łańcuch, kółka napinacza łańcucha i środkową zębatkę korby. Wszystko działa jak należy. Trzeba tylko sprawdzić piastę, bo wyczułem lekki opór w czasie kręcenia kołem.

Wróciliśmy w dobrych humorach do domu. Teraz Ania musi codziennie zacząć jeździć, aby kondycję odzyskać do lata.
Zamówię jej nowe sakwy crosso i będzie można pomyśleć o jakiejś wyprawce :)

Jak widać moja strawa już działa :) Musiałem zresetować fona i wreszcie gps działa jak należy :)

Kategoria Z moją Anią

| 10:39 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj @Trollking - raczej nie będę się bawił w segmenty na stravie i takie tam. Traktuję stravę jako nawigację.
@huann - moja Anuszka na swoim rumaku ma naklejkę " pojazd klimatyzowany" :)
Ok, koniec pracy. Czas do domu.
| 09:07 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Mam naklejkę na rowerze "Jestem z Bałut" :)
| 21:14 niedziela, 1 maja 2016 | linkuj Jeeeeee!!! - zakrzyknął ojciec chrzestny Stravy :) a jak zdobędziesz pierwszego KOM-a to się rozpłynę pewnie :) ja miałem w życiu dwa, ale straciłem szybciej niż Doda dziewictwo.