Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 12.05.2016 | Komentarze 6

W pracy dziś robiłem jak Herkules :) Ponad 400 krzeseł na sali konferencyjnej na parterze i 200 sztuk na pierwsze piętro wniesione i ustawione w salach. Kierownik wygonił mnie do domu :) Ręce jak u orangutana mam :)
Jutro o tyle spokojniej, że w budynku już niedużo pracy. Trzeba kosić trawę na parkingu. Oj następny czwartek to będzie Hardcore przez duże H. Dobrze, że Ania mi pomoże. Impra ma się skończyć ok północy i trzeba będzie ogarnąć wszystko na dzień następny, więc nocujemy w pałacu. Łoże duuuuże więc pośpimy i wrócimy do domu.

| 17:43 wtorek, 17 maja 2016 | linkuj Taa, jak Shrek ze Shrekową, tylko odwrotnie. Za dnia kopciuszki od utrzymania porządku, a w nocy królewskie łoże :) Zapowiada się praca od rana do 2 w nocy. No ale warto będzie.
Kot
| 17:31 wtorek, 17 maja 2016 | linkuj Noc w pałacu - jak książęta!
| 18:03 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Co racja to racja. Oby takie spotkanie nie skończyło się niezapomnianą, błyskawiczną wizytą w toalecie ze strachu :)
| 17:55 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Ale spotkać takiego prawdziwego Lodzermenscha to może być niezapomniane przeżycie!
| 16:09 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Tak, gorzej będzie jak Schweikert zacznie chodzić po pałacu w nocy. Anuszka ma hipersłuch, więc noc może być nieprzespana :)
| 15:52 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj No proszę - inni płacą grube banknoty za to, by spędzić noc w eleganckich pałacach - a tu za free ;) No dobrze - free plus 400 krzeseł na parterze i 200 na piętrze ;D