Praca i kierowca bombowca.

Piątek, 13 maja 2016 · dodano: 13.05.2016 | Komentarze 7

W pracy nadal hardcore, ale kierownik i dyrektor zadowileni i umieją to docenić. Po pracy o mały figiel nie wylądowałem w szpitalu.
Dojeżdżałem do skrzyżowania Lutomierskiej i Wrześnieńskiej. Jakiś młody fiut w samochodzie zrównał się ze mną jadąc 60-70 cm. ode mnie. Na liczniku ponad 3 dychy, gdy nagle na środku skrzyżowania baranowi przypomniało się, że chce skręcić w prawo. Dobrze, że nigdy nie jeżdżę przy samym krawężniku to mniałem gdzie odbić, bo bezmózg potrąciłby mnie.
Zrugałem młota na czym świat stoi. Inni kierowcy też widzieli co się stało. Obtrąbili go równo.
Kupi taki młody baran "furę" nadającą się na szrota i zimnym łokciem szpanuje.
Mimo wszystko piątek 13-ego skończył się dla mnie szczęśliwie.

| 08:55 niedziela, 15 maja 2016 | linkuj Hurra! Wreszcie można by całą Włókniarzy z JP II w pół godzinki myknąć, jak to drzewiej bywało!
| 05:14 niedziela, 15 maja 2016 | linkuj Oczywiście. Na pohybel blachosmrodom :)
| 23:17 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Ale pod warunkiem, że wszystkie jezdnie bez żadnych zakazów dla rowerzystów, bo się nie pomieścimy!
| 18:16 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Zielona strzałka powinna być zlikwidowana bo tylko zamęt sieje. Przez chwilę było gorąco, bo już widziałem oczyma wyobraźni jak lecę zepchnięty na chodnik.
A w ogóle to zabronić jazdy samochodami po centrum wszystkich miast w Polsce i wszystkie auta na szroty, a kierowców na rowery miejskie :)
| 17:50 sobota, 14 maja 2016 | linkuj W policyjnych statystykach zdarzeń drogowych powinna być osobna kategoria pt. "Zielona strzałka (fizycznie istniejąca oraz w baranich łbach wyobrażona)". Grunt, że się wszystko skończyło szczęśliwie.
| 15:17 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Haha, wiedziałem, że ktoś o tym zaraz napisze :) Oglądałem, ale dla mnie dzień kończy się, kiedy wracam do domu z roboty. Dalsza część dnia i wieczór, to już bajka, a nie życie, więc nie zaliczam tego do dalszego ciągu dnia. Poza tym będę żył tak długo jak Papa smurf i spadające drabiny, wybuchy gazu, czy awaria w solarium mi nie straszne :)
davidbaluch
| 15:02 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Jeszcze się nie skończył.. oglądałeś "Oszukać przeznaczenie"? ;-)