Czwartek, 2 czerwca 2016 · dodano: 02.06.2016 | Komentarze 5

Dziś śpiący dzień. Najchętniej rzuciłbym grabie i pojechał do domu położyć się do łóżka.
Jutro piąteczek, więc powinno być lepsze samopoczucie.
Powoli myślę o wakacyjnym wyjeździe. Będą to Mazury albo Podlasie.

| 15:42 piątek, 3 czerwca 2016 | linkuj Fakt, że z większą wodą krucho - przez wiele sezonów jeździłem nad Sulejów, ale nigdy nie było wiadomo, czy sinice nie będą szybsze ;) Ale z lasami nie jest tak źle - nie licząc północnej części województwa łysej jak Kodżak, jest ich całkiem sporo, a już doliny Pilicy i częściowo Warty - to prawdziwe leśne zadupia. Choć do Puszczy Białowieskiej, czy choćby Knyszyńskiej trochę im brakuje, to fakt.
| 14:17 piątek, 3 czerwca 2016 | linkuj Fakt, jazda w kółko jest dobra dla szczurka w klatce :)
Jak jechać na dłuższą trasę to najlepiej z A do B.
Podlasie ma swój urok i warto tam pojeździć. Dla mnie tu w Łodzi cholernie brakuje lasów i jezior, dlatego myślę o wyjeździe na Podlasie lub na Mazury.
| 12:53 piątek, 3 czerwca 2016 | linkuj Czyli Podlasie pewnie wcale dla Ciebie nie takie egzotyczne!
No no - cztery stówy to poza moim zasięgiem... chyba ;) Bo grunt to motywacja: nawet kiedyś chciałem jeździć dookoła bloku przez cały dzień (taka pętelka 1,5 km) by zrobić swój nowy rekord (czyli ponad 200 z hakiem) -ale jak pomyślałem o tym, że będę musiał ok. 150 razy przejechać przed klatką schodową - a tam żarcie i leżenie i w ogóle NIEJEŻDŻENIE ;D - to się mi się jakoś motywacja rozmyła...
| 16:33 czwartek, 2 czerwca 2016 | linkuj Dzięki huann. Wiem, że Podlasie jest super. Od urodzenia mieszkałem w okolicach Białegostoku.
Ten i kolejne wpisy.
| 15:50 czwartek, 2 czerwca 2016 | linkuj Polecam Podlasie - byliśmy na wiosnę w zeszłym roku - i było naprawdę egzotycznie!: http://huann.bikestats.pl/1303470,Podlasie-Egzotyczne-dz-7-Prawoslawne-ostatki.html (i wcześniejsze:)