Poniedziałek, 13 czerwca 2016 · dodano: 13.06.2016 | Komentarze 5

Poniedziałek jak zwykle robotny. Po wczorajszej procesji na chodniku na Piotrkowskiej przy Instytucie syf z płatków kwiatów i innych śmieci. Proboszcz katedry powinien zapłacić mandat za zaśmiecanie terenu.
Potem sprzątanie w budynku po konferencji Młodzieżowego Parlamentu Europejskiego. Budynek czysty przygotowany do kolejnej imprezy w piątek. Zapowiada się kolejny maraton od 18 do 2 - 3 w nocy.
Kiedy wracałem do domu na Piotrkowskiej taki widok:

W pierwszej chwili pomyślałem:
- kurdę obóz koncentracyjny budują.
Jednak to chyba coś związane z Janem Pawłem II.
We czwartek w Łodzi będzie Robb Maciąg. Mam nadzieję, że wyrobię się na spotkanie.

| 13:42 wtorek, 14 czerwca 2016 | linkuj Fakt - to, czego nie wie Gógiel - nie istnieje :D
| 13:31 wtorek, 14 czerwca 2016 | linkuj Gógielowi nie musisz przekazywać, on już wie :) Dzięki za linka.
| 08:03 wtorek, 14 czerwca 2016 | linkuj Przekażę Góglowi ;) tu są szczegóły: http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/transatlantyk-2016-kino-lozkowe-w-lodzi-w-off-piotrkowska,3763820,artgal,t,id,tm.html
| 18:11 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj O widzisz. Mądrego dobrze posłuchać :) Dzięki za info.
| 18:05 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Te łóżka to z okazji festiwalu Transatlantyk :)