Do pracy nową trasą.

Wtorek, 5 lipca 2016 · dodano: 05.07.2016 | Komentarze 4

Dziś do pracy nową trasą. Dość mam jeżdżenia przez Piotrkowską, gdzie na każdym skrzyżowaniu czerwone światła.
Pojechałem więc al. Włókniarzy, potem Wróblewskiego i Wólczańską do Piotrkowskiej do Instytutu.
Zupełnie inna jazda. Świateł zdecydowanie mniej, więc wymuszonych postojów było niewiele.
W pracy zbieranie opadłych gałęzi zajęło cały dzień.
W uchu dzięki Księgowemu audiobook "Pielgrzym". Zaczyna się ciekawie i oby tak dalej.

| 04:57 czwartek, 7 lipca 2016 | linkuj Pielgrzym to całkiem ciekawa lektura. Ehh gdzie te czasy, kiedy czytało się po 6 książek w miesiącu i czekało się na kolejną książkę Clive''a Cussler''a...
| 18:24 środa, 6 lipca 2016 | linkuj Trzeba będzie tego "Pielgrzyma" też zacząć, coby nie zostać z tyłu...:) Ale mam tyle zapasów, że nie wiem kiedy się za niego zabiorę.
| 18:33 wtorek, 5 lipca 2016 | linkuj Dziekujemy, przetestujemy :)
| 15:32 wtorek, 5 lipca 2016 | linkuj Polecam zeskrótować przy Kaliskim w lewo przez Poniatoszczak do ddr przy al. Politechniki - alejki są równe (600-900 m terenu do statystyk ponadto ;), a wzdłuż Politechniki leci nie kostkowa, a asfaltowa rowerówka, więc mniej trzęsie. I nie robi zawijasów jak ta wzdłuż JP II.