Czwartek, 7 lipca 2016 · dodano: 07.07.2016 | Komentarze 4

Do pracy pojechałem starą trasą przez Piotrkowską bo lekko zaspałem :)
Mimo trochę deszczowej aury praca na dworzu.
Na koniec wymieniłem napęd w rowerze kolegi bo stary kończył żywot. Było troche problemów z odkręceniem kasety, bo 1000 lat chyba nie była ruszana, ale udało się.
Do domu też starą trasą, aby Anuszka nie czekała.
Czas pomyśleć o jakimś rowerowym urlopie.
Jak do tej pory Kaszuby wygrywają, ale jeszcze się zobaczy.

| 07:53 sobota, 9 lipca 2016 | linkuj Dziękuję :) Mazury znam dość dobrze i lubię ten region Polski jak koń owies :)
starszapani
| 06:11 sobota, 9 lipca 2016 | linkuj Są pokoje ale Państwo mają dużą działkę więc byłoby się gdzie rozbić. Zadzwonić i spytać nie zaszkodzi. Chyba, że wolisz spanie na dziko - wtedy i tak polecam Mazury. Nie zawiedziesz się :)
| 21:41 piątek, 8 lipca 2016 | linkuj Dzieki Starsza :) Jednak wolę pod namiot niż płacić za pokój, a w Siedlisku chyba tylko pokoje do wynajęcia.
starszapani
| 21:07 piątek, 8 lipca 2016 | linkuj Proponuję Mazury i Agroturystykę Siedlisko Podgórze :) Będziesz zachwycony widokami :)