Poniedziałek, 11 lipca 2016 · dodano: 11.07.2016 | Komentarze 4

Dziś do pracy pojechałem wcześniej. Moja Anuszka wstała bardzo wcześnie i jak tylko wyszła, też wstałem.
Jechało się super. Było jeszcze dość chłodno i noga sama podawała.
W pracy nic nadzwyczajnego. Posprzątałem po piątkowym koszeniu.
Po pracy chciałem jeszcze pojeździć w okolicach lasu łagiewnickiego, ale Ania po pracy źle się czuła, więc nie chciałem zostawiać jej samej i prosto po pracy do dom  pojechałem.
Martwi mnie zdrowie Anuszki. Jutro idzie do lekarza z wynikami i może coś się wyjaśni.

| 20:33 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
| 20:00 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Również zdrówka życzę!!!!!
| 14:55 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Dzięki huann.
Średnia faktycznie niezła. Wszystko dzięki mniejszej ilości skrzyżowań z sygnalizacją. Nie tak jak na Piotrkowskiej.
| 13:40 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Zdrówka życzę - bo to najważniejsze! Ale swoją drogą bardzo ozdobna średnia miejska z dziś! ;)