Wtorek, 13 września 2016 · dodano: 13.09.2016 | Komentarze 7

Wczoraj w pracy nie byłem. Kręgosłup tak bolał od niedzieli, że nie byłem w stanie zwlec się z łóżka.
Dziś już lepiej. Ciekawe jak długo.
Praca na dziś nieskomplikowana. Typowo cieciowa robota.
Do pracy i z pracy jechało się fajnie. Po zmianie ustawień kiery lepiej się jeździ. Ciekaw jestem jak będzie na dłuższym dystansie.
Rehabilitacja już bardzo niedługo.
Anuszka powraca do zdrowia. Powoli, ale z tygodnia na tydzień czuje się lepiej.
Dziś wspomniała, żebym przygotował jej rower do jazdy. Mam nadzieję, że to dobry znak.

giovanni
| 18:33 środa, 14 września 2016 | linkuj Czekaj na PW ode mnie. O "połamanych" plecach wiem niestety bardzo dużo. Zdrówka dla wam obojga życzę! Pzdr
| 08:22 środa, 14 września 2016 | linkuj Nieważna metryka - w końcu i tak wszyscy jesteśmy w wieku 21! ;)
| 21:28 wtorek, 13 września 2016 | linkuj Skoro zdrowo to można nawet być takim, jak sugeruje córka :)
| 21:07 wtorek, 13 września 2016 | linkuj Dziękujemy Trollking.
Wiesz, my z Anuszką som stare dziady, ale duchem oseski jeszcze :)
Córka mówi, że zdrowo je...ęci jesteśmy :)
| 20:41 wtorek, 13 września 2016 | linkuj Mimo pierwszego i drugiego kichowatego zdania, potem już coraz lepiej było czytać :) zdrówka dla Was!
| 18:48 wtorek, 13 września 2016 | linkuj Z rehabilitacją masz rację. Chyba wrócę też do ćwiczeń jogi.
Anuszka już nawet weselsza i to mnie bardzo cieszy.
W parku jeszcze jesieni nie widać, chociaż coraz więcej liści opada.
Kot
| 18:44 wtorek, 13 września 2016 | linkuj Rehabilitacja może dużo Ci pomóc. No a potem będziesz musiał nad kręgosłupem sporo popracować też w domu przez odpowiednią gimnastykę, której zapewne na rehabilitacji Cię nauczą. Ruch (ćwiczenia) jest najlepszym lekarstwem.

No wreszcie Anuszka wraca do zdrowia! Jak miło to czytać :). A skoro mówi o rowerze, to jest to bardzo dobry znak! Nic, tylko się cieszyć :))

Czy w parku widać już pierwsze oznaki jesieni?