Środa, 5 października 2016 · dodano: 05.10.2016 | Komentarze 3

Nie wiem kto wymyśla ostatnio pogodę. Chyba jakiś złośliwy pisssskorz.
Rano wiało na tyle słabo, że mogłem uruchomić dmuchawę i ogarnąć liście.
Potem zaczęło padać i było po robocie. Dobrze, że w Instytucie jest wifi :)
Wracając z pracy zmarzłem w dłonie. Jutro w rękawiczkach jadę. Gówniany mamy klimat.

| 17:41 środa, 5 października 2016 | linkuj Jeśli chodzi o tanie i w miarę (powtarzam: w miarę) ok spodnie to można nabyć rowerowe z Lidla. Żadna rewelacja, ale za tę cenę nie ma co narzekać. Tylko trzeba śledzić kiedy mają rowerowe tygodnie, bo ja zawsze trafiam na nie przypadkiem. Z czego nie cieszy się mój portfel ;)
| 16:36 środa, 5 października 2016 | linkuj Myślę, że nie będzie tak źle. Będą jeszcze znośne dni do jazdy. Muszę kupić długie spodnie rowerowe bo w dresówkach teraz nie jest komfortowo.
Kot
| 16:28 środa, 5 października 2016 | linkuj Tak mi wiało i padało w twarz, gdy wracałam z roboty, że myślałam, że do domu nie dotrę nigdy. Co za masakra! Jak tak dalej pójdzie, to szybko się zimy doczekamy :(