Piątek, 7 października 2016 · dodano: 07.10.2016 | Komentarze 7

Dziś rano zimnica. W pracy liście, liście, liście.
Poza tym sporo śmiechu było.
Koleżanka, która pracuje ze mną przy sprzątaniu, wesoła starsza kobitka, przyniosła swojego laptopa, żebym jej pokazał jak poruszać się na fejsie.

Odpaliła sprzęt w pomieszczeniu ochrony i zaczyna grzebać po kieszeniach. Ja i Gosia ( pracownik ochrony) patrzymy na Danielę co robi.
W końcu Daniela mówi: Jaka jestem popieprzona. Szukam myszki w kieszeni, a przecież nie jest potrzebna.
Śmiech, a ja mówię:
- Myślałem, że szukasz okularów, a przecież dobrze widziałem, że masz je na nosie. Kolejna salwa śmiechu.
Daniela jest super. Niby wiekowa kobieta, a humor ma jak dziewczę z gimbazy :)
Kiedy zalogowała się na fejsa mówi:
- Paweł napisz do mojej znajomej, że nie piszę do niej bo nie umiem korzystać z fecebooka.
Niby komiczna sytuacja, ale ważne, ze Daniela podchodzi do tego z humorem i często pyta mnie o sprawy związane z kompem.
Piąteczek. Jutro muszę pogrzebać przy rowerze. Umyć łańcuch i cały napęd, podregulować przerzutki i parę drobniejszych pierdół.

| 21:10 poniedziałek, 10 października 2016 | linkuj Kot - Ty jesteś wytłumaczona, bo z racji kosmicznych rowerowych przebiegów nie masz czasu na takie pierdoły :) z emerytami gorzej, choć znam i takich, którzy śmigają na smartfonach tak jak do sklepiku na składaczku o piątej rano w środku zimy, po śniegu :)
| 06:52 poniedziałek, 10 października 2016 | linkuj Nie mam zamiaru wyśmiewać się ze starszych. Daniela sama z siebie żartowała. To bardzo sympatyczna osoba.
mors
| 22:22 sobota, 8 października 2016 | linkuj U mnie w pracy są wciąż jeszcze ludzie (pracownicy biurowi!) którzy do otworzenia, wypełnienia i przesłania najprostszej tabelki wołają informatyka. :) Oczywiście instytucja państwowa...
Ksiegowy
| 06:46 sobota, 8 października 2016 | linkuj Pozdrowienia dla Danieli
Kot
| 06:30 sobota, 8 października 2016 | linkuj Fajna ta Daniela :)
Trollking - to o czym piszesz - zupełnie się na tym nie znam. Więc równie dobrze zamiast istoty 70+ to mogę być ja! :D
| 20:25 piątek, 7 października 2016 | linkuj Dla Ciebie to jeszcze śmieszne, bo koleżanka kumata mimo wszystko. Weź zmierz się z istotą 70+ próbując wytłumaczyć zasady "blutacza" lub konfigurację poczty na smartfonie... :)
| 17:49 piątek, 7 października 2016 | linkuj Internet łączy pokolenia :)