Wtorek, 11 października 2016 · dodano: 11.10.2016 | Komentarze 17

Dziś w pracy nuda. Pojechałem, popracowałem i wróciłem do dom :)
Jutro praca akurat na mój kręgosłup. Trzeba będzie pochować ławki z parku na zimę. Ważą te cholery ze 100-120 kg.

| 14:18 poniedziałek, 17 października 2016 | linkuj hahaha, dobre :)
| 12:11 poniedziałek, 17 października 2016 | linkuj Łódzki dżołk.
Stadion ŁKS (dla niezorientowanych - jedna trybuna)
(Kibice) -ŁKS! ŁKS!
(Spiker) -Uwaga, teraz druga strona odpowiada!
(Druga strona) -Pociąg TLK do Bydgoszczy odjeżdża z toru 5 przy peronie 2
| 14:02 sobota, 15 października 2016 | linkuj Ja tam wolę kominiarkę :)
| 08:44 sobota, 15 października 2016 | linkuj No, taki szalik to z daleka widać, bo biało-zielony ;) Z łódzkimi drużynami jest ten problem, że barwy mają te same, zaś o tym, kto jest za kim decyduje kolor frędzelków na końcu szalika. A tu frędzelki czasem schowane - i pojawia się w życiu element nieprzewidywalności ;)
| 22:01 piątek, 14 października 2016 | linkuj Panowie, proponuję wybrać się tam np. szalikiem Legii Warszawa. Dostaniecie podwójnego przyspieszenia :)
| 15:24 piątek, 14 października 2016 | linkuj Kurcze, chyba mi właśnie chwilowo przestało zależeć na średniej! ;D
| 14:14 piątek, 14 października 2016 | linkuj @Huann możemy spróbować :) Myślę, że średnia będzie mistrzowska :)
| 09:14 piątek, 14 października 2016 | linkuj Proponuję w dniu derbów przejechać około 15:00 trasą rowerową WZ od jednego stadionu do drugiego ubrani w stroje kibicowskie obu drużyn naraz. Emocje gwarantowane :D Ciekawe spotkania też!!
| 15:05 czwartek, 13 października 2016 | linkuj No przecież nie bejsbolowa :)
| 13:39 czwartek, 13 października 2016 | linkuj Ale ustawka rowerowa! :D
| 19:04 środa, 12 października 2016 | linkuj Mój zięciuniu jest zawziętym kibicem ŁKSu. Ile on usłyszał ode mnie docinków o tej drużynie :)
Widzew też mnie nie obchodzi.
Ok huann... kiedy ustawka? :D :D
| 17:57 środa, 12 października 2016 | linkuj A tzw. piłkarskie święto miasta już w najbliższą niedzielę :/ Że też muszą znów grać w jednej lidze! :( Acha - przypominam, że jesteś z ełkaesiackiej części Bałut - a ja widzewskiej! ;D
| 05:20 środa, 12 października 2016 | linkuj Nie przeczę, że problem jest złożony. Jednak obserwując na żywo zachowania kibiców w Łodzi, śmiem twierdzić, że to środowisko pato- i przestępczogenne.
Niejednokrotnie byłem świadkiem jak kibic ŁKSu wyzywał kibiców Widzewa od żydowkiej kutwy nie umiejąc tego uzasadnić.
| 21:52 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Żeby nie było - wiem z kontaktów z ludźmi reprezentującymi owe nacje. Bo ostatnie zdanie zabrzmiało nie tak, jak chciałem :)
| 21:51 wtorek, 11 października 2016 | linkuj A widzisz, tu problem jest złożony. bo nie ma co generalizować - są debile, niestety najbardziej widoczni, ale są też osoby, które dbają o swój klub. Nie żebym był jakimś wielkim fanem piłkarskiego toteizmu, jednak zaangażowanie ma też swoje plusy, szczególnie to pozytywne, które motywuje ludzi do wstania od telewizora.

Chora jest bezsensowna nienawiść do sąsiada, typu Widzew - ŁKS / Legia - Polonia... W Poznaniu akurat tego nie ma, bo Lech z Wartą trzymają się razem, ale pewnie by wystarczyła jedna iskra i też by się pojawiła.

No i rasizm... Przekazywany z krzesełka na krzesełko. Beż żadnych podstaw. Sam święty nie jestem, bo mam swoje wyrobione zdanie na temat pewnych nacji (z czego najgorsze są białe), ale przynajmniej wiem o czym mówię...
| 21:35 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Problem w tym że od tych misiaczków z obu stron trzymam się z daleka. Jak dla mnie mają kompletnie wyprane mózgi.
| 21:30 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Poproś misiaczków z fanklubów Widzewa/ŁKS. Na pewno pomogą, choć nie ręczę za to w jakim stanie ławki po tej pomocy będą :)