Środa, 9 listopada 2016 · dodano: 09.11.2016 | Komentarze 13

Uff już w domu. Ta źle zorganizowana impreza już się skończyła.

Pracownicy instytutu dali radę, a jak wyszło to już zależało od organizatorów.
AAAAA no i najważniejsze. Mam już nową oponę od Adasia. Dziękuję po stokroć :)

| 17:41 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj merci beaucoup -> asante sana ;) Ale w Kongach chyba suahili też jest im raczej obce.
| 17:22 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj W suahili to bym się kompletnie z nimi nie dogadał, a tak to przynajmniej merci umiem powiedzieć :)
| 17:18 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj Zawsze mogli jeszcze znać jedno z licznych narzeczy z Kongo-dorzeczy ;)
| 17:03 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj No to teraz wiadomo, dlaczego z tymi ludźmi nie można było dogadać się po angielsku. Tylko parle france, czy jak to się tam pisze. Totalnie język nie dla ludzi :)
| 15:59 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj Dokładnie tak - po przeciwnej stronie wielkiej rzeki Kongo było Kongo Francuskie (Leopoldville było belgijskie, a właściwie początkowo króla Leopolda - stąd nazwa stolicy, ale to już całkiem inna, smutna historia - patrz: Joseph Conrad Korzeniowski i jego "Jądro ciemności"...) - no więc po drugiej stronie rzeki było Kongo Brazzaville - czyli Francuskie.
kdk
| 07:55 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj Z tego co pamiętam, Leopoldville to była stolica kraju. Może orzeszki stanieją.
| 22:01 środa, 9 listopada 2016 | linkuj Za czasów Mojej Mamy to było Kongo Leopoldville ;) Każde pokolenie ma swe Kongo (albo Zair)!
| 21:05 środa, 9 listopada 2016 | linkuj Wiem morsie, ale i tak lubię banany :)
mors
| 21:03 środa, 9 listopada 2016 | linkuj Chodziło mi o "republiki bananowe" a nie o owoce. ;))
| 20:52 środa, 9 listopada 2016 | linkuj @huann daję 6 z gegry :)
@Trollking to forum nie ma nic wspólnego z rządem. To firmy i spółki prywatne podpisywały umowy.
@mors lebię banany :)
mors
| 20:31 środa, 9 listopada 2016 | linkuj Zalążki Unii Bananowej. ;))
| 20:09 środa, 9 listopada 2016 | linkuj To Polska ma jakiekolwiek relacje z Kongo? No proszę, rząd nam wskazuje nowe kierunki :)
| 18:29 środa, 9 listopada 2016 | linkuj R.D.Kongo - czyli dawny Zair!