Praca i gra w choinki :)

Czwartek, 8 grudnia 2016 · dodano: 08.12.2016 | Komentarze 9

Dziś do pracy trochę wcześniej bo jak zwykle impra i trzeba było ogarnąć budynek.
Wszystko się udało, kierownictwo zadowolone. Jutro kolejne 2 imprezy na raz. W sumie ok 230 luda będzie.
W drodze powrotnej machałem łbem na boki jak głupi w poszukiwaniu choinek. W Łodzi to chyba sami buddyści i harikrishnowcy mieszkają, bo udało się zobaczyć tylko jedną jołkę :)

Piotrkowska cała w świątecznym wystroju.

Nawet budki krasnoludków postawili :)

Tak więc w grze w choinki dziś skromnie sztuk jeden :)

| 19:04 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Kot, dziękuję, ale pewnie zapomnę na trasie. Poza tym tak "uwielbiam" klimat świąt rodem z naszych czasów, że staram się wyprzeć większość z tego, co z nimi związane ze świadomości :)
Kot
| 18:58 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Trollking - latem choinek z lampkami nie ma, więc zabawa w liczenie trwa tylko w grudniu i na początku stycznia. Oczywiście zapraszam do zabawy - mimo braku nagród :D
kdk
| 18:54 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Bitelsie, pisałem to z przymrużeniem oka.
| 18:49 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Oj, tych flag na pewno zakwitnie, a zakwitnie :)
| 18:40 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj @Kocie pewnie im bliżej świąt, tym choinek będzie przybywać.
@Huann, racja ta choinka ma powodzenie.
@Trollking, latem trzeba będzie liczyć flagi na protestach :)
@KDK, możesz wierzyć lub nie, ale premii żadnej nie ma i nie będzie. Za nadgodziny też nikt nie płaci. Robi się to niestety charytatywnie. Żona to rozumie i nie ma pretensji.
kdk
| 09:02 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Szef ciągle zadowolony, to pewnie za chwilę żona Ci powie, żebyś trochę odpuścił, bo już nie wie co z tymi premiami robić ).
| 21:04 czwartek, 8 grudnia 2016 | linkuj Ciekawa inicjatywa. A jakie wyniki byłyby latem :)
| 18:55 czwartek, 8 grudnia 2016 | linkuj Toż to właśnie ta przeze mnie policzona choinka! Ta to ma szczęście - jednego dnia (co najmniej) przez dwóch rowerzystów!
Kot
| 18:46 czwartek, 8 grudnia 2016 | linkuj Aż nie do wiary, że na najbardziej reprezentacyjnej ulicy Łodzi ustawili tylko jedną choinkę :)). Zapewne w miarę zbliżania się świąt, pojawią się następne.
A ta, która jest - mega! I jeszcze z prezentami :)