Praca i nadchodzące zmiany.

Piątek, 9 grudnia 2016 · dodano: 09.12.2016 | Komentarze 5

Dziś do pracy o normalnej porze. Impreza bardzo udana, było całkiem wesoło.
Dowiedziałem się, że nastąpią zmiany. Kolega od przepukliny, o którym wcześniej pisałem, nie będzie miał przedłużonej umowy.
Nadejdą też inne modyfikacje w pracy. Czekam na nie w ciekawością i lekką obawą. Myślę, że do świąt powinno wszystko być jasne.
Kolekcja choinek na dziś sztuk 2. Choinka ta sama co wczoraj i druga przy dawnym Chinatown.

Sorry za jakość zdjęć. Mój fon chyba kończy swój żywot.

| 20:58 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj Daj tylko znać kiedy, co i jak! :)
| 17:30 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj @rollking raz jeszcze dziękuję i wiosną lub latem przyjadę podziękować osobiście za wsparcie.
@kdk, wiem dlatego jestem ostrożny z nadziejami.
@ Kocie, również dziękuję.
Kot
| 19:21 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Oj, znam ja te klimaty, gdy krążą wieści, że idą zmiany... u mnie było bardzo podobnie, 2 lata temu na spotkaniu przedświątecznym obwieścili, że będę zmiany na lepsze i mamy się niczego nie obawiać. Rezultat jest taki, że połowa osób, które były na tamtym spotkaniu... już nie pracuje. Część została zwolniona, część nie wytrzymała tego cyrku.
Mam nadzieję, że u Ciebie tak źle nie będzie.
kdk
| 18:55 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Modyfikacje i zmiany na lepsze nigdy nie wróżą nic dobrego.
| 18:52 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Ja Ci ponownie życzę jako "kolejną modyfikację w pracy"... nowej, lepszej pracy. Wciąż trzymam kciuki :)