Poniedziałek, 12 grudnia 2016 · dodano: 12.12.2016 | Komentarze 11

W niedzielę chcieliśmy z Anią pojechać na otwarcie dworca Łódź Fabryczna.
Niestety sobota była tak udanym dniem, że skończyła się dla nas o 1.30 w nocy :)
Nie udało się nam wstać na czas.
Dziś do pracy pojechałem później, po drodze wstępując do Kaufla oddać zwolnienie Ani.
Impreza zakończona po 20.
Do świąt dostały jeszcze 3 i do końca roku będzie spokój.
Powrót do domu w mroźnym powietrzu, ale było całkiem dobrze.

| 17:54 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Są jeszcze znane w całym świecie Koluszki ;D
Kot
| 17:43 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Forumowy zlot dworcowy - dobre! Umówimy się na którejś stacji i tak będziemy jeździć od dworca do dworca. Obowiązkowe pozycje to:
1. piękna Łódź Fabryczna,
2. obrzydliwy poznański Chlebak
3. kultowe Kutno :D
| 17:00 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Byle szybko, bo tam też mogą być na ten moment jakieś choinki! ;)
| 16:49 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Możemy zrobić forumowy zlot dworcowy :)
Monarch
| 14:17 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj A tak zastanawiałem się czy tobie też uda się wyrwać na otwarcie dworca no ale cóż bywa.

Teraz trzeba czekać na budowę tunelu średnicowego miedzy fabryczną a kaliską. IMO
bez porównania to co tam było 5 lat temu (stary dworzec).

Wszak nie mógłbym odpuścić takiej okazji i na pewno tam pojadę w następnym roku żeby zobaczy to cudo.
| 21:30 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj No ładny ten dworzec... ale żadne miasto na świecie nie ma peronu pod chlebakiem - prócz Poznania :)

Brawo Łódź!
| 19:43 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj To nie tylko dworzec - w przyszłym roku ruszy cała reszta (część już ruszyła - np. Planetarium)! https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowe_Centrum_Łodzi
Kot
| 18:56 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Poznań zazdrości Łodzi tak pięknego dworca: http://epoznan.pl/news-news-72445-Lodz_ma_nowy_dworzec_kolejowy,_Poznan ma_czego_zazdroscic
Jak do Was przyjadę w odwiedziny, to koniecznie musimy się tam wspólnie wybrać. Robi wrażenie ten dworzec!
| 17:23 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Fabryczna wyjątkowo dogodnie położona - dokładnie tam, gdzie pociągi przyjeżdżają ;))
| 17:14 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Adaś, kiedy tylko chcesz :)
Ksiegowy
| 15:33 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj fabryczna już gotowa? Może by tak odwiedzić... hmmm:D