Środa, 14 grudnia 2016 · dodano: 14.12.2016 | Komentarze 5

Przedostatnia impreza zakończona. Na jutro budynek przygotowany. Normalnie brawo MY :)
Dziś także choinkowe żniwa w sumie 8 sztuk naliczyłem. I wreszcie nie zapomniałem zrobić zdjęcia tronu tego kominiarza, co przez kominy prezenty podrzuca :)

Dzień w sumie udany, chociaż męczący. Jutro ostatnia impra przed świętami i mamy święty spokój.

| 20:55 czwartek, 15 grudnia 2016 | linkuj Zawsze warto mieć wodoszczelne etui :)
| 14:41 czwartek, 15 grudnia 2016 | linkuj Gra w choinki jest fajna :)
@Trollking przez Ciebie poplułem telefon :)
| 22:30 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj "Gra o tron", sezon dwudziesty, Święty Mikołaj zabity na ulicach Łodzi? :)
Kot
| 17:47 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Super fotka! :)
| 16:58 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj O, jutro będę przejeżdżał koło owego tronu, to więcej choinek naliczę :) Dziś miałem imprę, ale jako współorganizator nie mogłem przemieścić się rowerem (była poza miastem), więc z liczenia choinek - nici :(