Choinkowe żniwa :)

Sobota, 17 grudnia 2016 · dodano: 17.12.2016 | Komentarze 3

No i ruszyłem późnym wieczorem, uzbrojony jak na prawdziwego myśliwego przystało w telefon z aparatem, na choinkowe łowy.
Trasa bardzo podobna jak do pracy, Zaczęło się w Manufakturze.

A na Piotrkowskiej, gdzie huann odkrył moje "tajne" miejsce choinkowe, musiałem ostro się sprężać aby wszystkie małe choineczki zdążyć policzyć. Przy każdej budce stała jedna. Fakt, niektóre z nic nie miały światełek i tych nie liczyłem, ale i tak było ich sporo.

Ogólnie ładnie wygląda ta Piotrkowska, cała oświetlona i odświętna.

Z tym wyznaniem póki co nie mogę się identyfikować.
W drodze powrotnej zatrzymałem się jeszcze w Manu.

W sumie uzbierało się 33 choinki. Jak do tej pory to mój rekord :)

Kategoria Solo

| 21:03 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj A ja wciąż (szczerze!) nie widziałem jeszcze żadnej miejskiej choinki. Jak ja to robię? :)
Kot
| 20:02 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Pięknie wygląda Łódź przed świętami :)
| 19:48 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Brawo! Też właśnie wróciłem z Manu, ale pieszkom, to się nie liczy. A co do zagłębia, to też liczyłem tylko te oświetlone. Mikro-tuje są tuż obok, ale póki co nie zdradzam gdzie.