Sylwestrowy rower.

Niedziela, 1 stycznia 2017 · dodano: 01.01.2017 | Komentarze 2

No i mamy 2017 rok.
Sylwestra spędziłem z Anuszką w domu. Wcale tego nie żałuję. Lubimy piżamowe Sylwestry. Nic nie trzeba robić na siłę, można w każdej chwili się położyć i odpocząć.
Noworoczny toast wznieśliśmy herbatą, bo Ania bierze tyle leków, że alkohol nie jest wskazany.
Po 2 w nocy wsiadłem na rower i pojechałem stałą trasą do pracy, sprawdzić czy świętujący nie zostawili syfu na Piotrkowskiej przed Instytutem :)
W Manufakturze już po imprezie. Ludzie od sprzątanie już się uwijali.

Wjazd na Piotrkowską od Placu Wolności.

Dalej było już coraz bardziej widać, ze było ostre strzelanie. Na jezdni i chodnikach walały się pozostałości po fajerwerkach, a ilość rozbitego szkła zmuszała mnie do bardzo uważnej jazdy.

Tron Mikołaja okupowała jakaś dziołcha.

Przesiadkowo puste.

Na środku skrzyżowania Piotrkowskiej i Żwirki było tyle korków od szampana, ze z daleka wyglądało to jakby spadł nie śnieg, a grad.
A w Instytucie Robert Schweikert Już spał :)

Nowy rok rozpocząłem rowrowo i mam nadzieję, że będzie zdecydowanie lepszy niż 2016.