Czwartek, 2 lutego 2017 · dodano: 02.02.2017 | Komentarze 5

Przerąbany dzień. Rano znów spadło z nieba to białe gó@no. Ludzie się zachwycają jak pięknie, biało i zimowo. A mi jak widzę śnieg, staje przed oczami łopata do śniegu.
Jutro jeśli znów nie spadnie śnieg, dzień zapowiada się spokojnie.
W sobotę zabieram się do składania roweru gościa z instytutu. Stary 20 letni giant mtb.
Módlmy się o wiosnę, czas zaliczać gminy w Wielkopolsce :)

| 20:45 sobota, 4 lutego 2017 | linkuj Huann - mi się bardziej podoba to POZkarpacie, bo Bieszczady są jedynymi polskimi górami, w których jeszcze nie byłem :)

Bitels - jestem za, a nawet za :)
| 16:41 piątek, 3 lutego 2017 | linkuj Dość już tej zimy i koniec tematu :)
Trza gdzieś pojechać i utopić tą mendę Marzannę. Dla pewności podciąć jej gardło :)
| 08:31 piątek, 3 lutego 2017 | linkuj Wielkopolska jak Wielkopolska - spieszmy się zaliczać gminy wokół Warszawy - tak szybko odchodzą w PiS-du! ;)
| 19:50 czwartek, 2 lutego 2017 | linkuj W WLKP już/jeszcze nie ma śniegu, możesz już teraz zaliczać :)
Roweras19
| 15:42 czwartek, 2 lutego 2017 | linkuj Śnieg jest przecież taki fajny! A odśnieżanie to trening siłowy powinieneś być wdzięczny niebu że ci pomaga trenować :)))