Sobota, 4 lutego 2017 · dodano: 04.02.2017 | Komentarze 4

Sobota choć trochę rowerowa. Pojechałem do pracy i zacząłem składać starego Gianta mtb.
Czasu za dużo nie miałem, ale założyłem amortyzator, kierę i suport. Dziwi mnie dlaczego rama pomalowana na czarny mat.
Zdecydowanie lepiej wyglądałaby rama pomalowana lakierem błyszczący albo chociaż półmatem. No ale nie mój rower, nie mój problem.
Rower niedługo stanie na koła. Trzeba tylko powymieniać parę części i będzie git. Jak na taki zabytek (15 czy 20 letni rower) stan napędu zadziwiająco dobry.

No i tak mija sobota.
Lecę do Anuszki podrapać za nóżki :)

| 21:23 sobota, 4 lutego 2017 | linkuj Ej no, to jest myśl! Się nie bój tylko wysyłaj CV do serwisów i Twój świat stanie się od razu lepszy :)

Jakbym zobaczył takie coś co na pierwszej fotce to... bym zobaczył. Ładny obraz, tylko co z tym zrobić? :)
| 18:12 sobota, 4 lutego 2017 | linkuj Huann, takie składanie bardzo uspokaja :)
Księgowy, dzięki :) Od małego lubiłem dłubać przy rowerze.
Kiedyś jako dzieciak dostałem na urodziny coś w rodzaju rometowskiej szosówki. Taka usportowiona wersja Vaganta. Piękny seledynowy kolor z barankiem i PRZERZUTKAMI :) Rety jak ja się cieszyłem... Z czasem zaczął się psuć, ale zawsze udawało się go reanimować.
Lubię tą robotę i nawet kiedyś zastanawiałem się, czy nie zacząć pracy w jakimś serwisie rowerowym. Jednak mimo wszystko mam zbyt małe doświadczenie. Co innego serwisować rower dla siebie, co innego robić to zawodowo.
Ksiegowy
| 17:39 sobota, 4 lutego 2017 | linkuj No proszę - jestem z Ciebie dumny - koniecznie daj znać jak poskładasz. To jest coś niesamowitego, jak tak z gołej ramy powstaje rower;) Lubię to uczucie;D
| 14:46 sobota, 4 lutego 2017 | linkuj Podziwiam cierpliwość (w kwestii serwisowo-rowerowej;)