Wtorek, 7 lutego 2017 · dodano: 07.02.2017 | Komentarze 3

Ehh, coś nie mam szczęścia do współpracowników.
Koleżanka z ochrony od miesiąca jęczy, że ma dość dojazdów do pracy, dość pogody, uczestnicy zajęć dla radców prawnych też jej nie pasują.
Coś czuję, że za długo nie popracuje.
Od rana miałem bieganie, bo porządki w budynku, wyworzenie książek z biblioteki, do tego pilnowanie nagłośnienia na sali konferencyjnej.
I tak dzień minął do 17. Dziesięć godzin zaliczone.

A teraz z innej beczki.
Jaki ciulowy meteorolog wyczarował ten biały syf wieczorem w Łodzi?
Od kilku godzin wali śniegiem jak na Alasce. Jutro będę miał przerąbane, a sól szefuś przywiezie dopiero we czwartek.
Normalnie Omena ma ode mnie w pier@#ol za taką pogodę.

Ksiegowy
| 06:41 środa, 8 lutego 2017 | linkuj Trolking trzeba było głębiej jej ręce pod bluzkę włożyć może by cieplejsza:-):-):-)
| 21:22 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Kiedyś gadałem z Omeną. Wcale nie jest taka ciepła (w bezpośrednim kontakcie) :)
| 19:04 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Omena to żywy dowód na to, że jednak mieć lepiej Euro w kieszeni, niż afro na głowie ;)