Żeberka na rowerze :)

Piątek, 10 marca 2017 · dodano: 10.03.2017 | Komentarze 10

Dziś pierwszy raz po 5 dniach nierowerowych, pojechałem do pracy welocypedem.
Najgorzej jest przy wsiadaniu na rower, bo ból żeber dość mocno dokucza, ale jak już posadzę swoją szlachecką na siodełko to jedzie się dobrze.
W pracy porządki na trawnikach, pogoda znośna bo nie padało.
Ważne, że czuję się już lepiej. nie noszę już pasa uciskowego, a ból już niewielki.
No i można łikendować :)

| 21:29 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Uu, moje to chudzieńkie :D
| 21:22 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Huann dorzucisz swoje i będzie wyżerka :)
| 19:44 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Żeberka z grilla planujecie beze mnie?! Wstyd! ;)
| 16:17 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Efekt Szyszki sprawił, że na jakiś czas drewna na stosy nie zabraknie :)
| 21:35 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Ok :) to, że nas spalą jednym rzutem jest pewne, bo na dwa stosy nie będzie kasy. Budżecik państwa nie pozwoli :)
| 20:20 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Kocie bardzo dziękuję za troskę. Poważnie jest lepiej. Sam jestem zaskoczony, że tak szybko zdrowieję. Na rowerze jeżdżę wolno, pilnując aby oddech mieć spokojny, by żebra nie pracowały mocno.
Trollking najwyżej spalą nas razem jak templariuszy :)
| 19:35 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Bitels - dziękuję, ale może lepiej nie, bo skończę na stosie spalony przez dekret jakiegoś ministra, za bycie guru lewackiego pedał(owania) :)
Kot
| 19:23 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Mimo, że mile Cię znowu widzieć na BS, to tak sobie myślę - może odpocznij jeszcze troszkę, niech się te żebra porządnie wygoją :)
Miłego weekendowania :)
| 18:49 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Trollking, teraz będę wierzył tylko Tobie nie lekarzom. Tak mi się spodobał Twój koment, że zostajesz moim guru :)
Bądź pozdrowiony :)
| 18:37 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Regenerujesz się szybciej niż... niż... w sumie nie wiem co. W każdym razie coś, co regeneruje się bardzo szybko, ale wolniej niż Ty :)

Wniosek z tego taki, że zamiast robić cokolwiek innego powinieneś tylko jeździć :)