Piątek, 17 marca 2017 · dodano: 17.03.2017 | Komentarze 10

Mimo piąteczku, dzień dość pracowity. Skończyłem przygotowania do jutrzejszej imprezy, a na koniec dnia miła niespodzianka. W pracy odwiedził mnie huann. Zaskoczył mnie tym :)
Pogadaliśmy trochę i trzeba było jechać do domu.
Huann, bardzo dziękuję za wizytę. Ucieczyłem się tym bardziej, że w Łodzi znam niewielu rowerzystów.
Jutro sobota w pracy. Całe 12 godzin.

| 15:52 poniedziałek, 20 marca 2017 | linkuj Trollking, trasy 300 km. i 500km. na maratonie po części się pokrywają. Trasa 500km. prowadzi do Kutna, które na forum obrosło legendą. To dlatego taki kierunek. Baza maratonu w Robakowie w jakimś ośrodku, start maratonu z kórnickiego rynku.
Huann, gonisz mnie i na 100% mnie przegonisz :)
| 16:52 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Oo - i znów mamy tyle samo km-ów! ;D
| 13:27 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj A, to fajnie, że mapki juz dotarły :)
| 22:39 sobota, 18 marca 2017 | linkuj Przez Robakowo często przejeżdżam, ale nie są to miłe przejazdy - jest tam po pierwsze rzeźnia działająca pod znakiem Sokołowa plus dziura na dziurze. Więcej wspomnień z tej wsi nie mam. Mam nadzieję, że rozlokują Was w jakiejś cywilizowanej części :) oraz, że termin będzie taki, który pozwoli mi pomachać na pożegnanie, bo jak widzę macie/mają jakiś dziwny wschodni kierunek zaplanowany :)
| 18:46 sobota, 18 marca 2017 | linkuj Huann, do pracy myknąłem rowerem. Za mapki ogromnie dziękuję :)
Trollking, baza maratonu w tym roku będzie w Robakowie, kilka kaemów od Kórnika.
Trasa 300 km: https://ridewithgps.com/routes/18337711
| 17:32 sobota, 18 marca 2017 | linkuj Jeśli w sierpniu będę w Poznaniu postaram się pokibicować :) a co do wcześniejszych terminów- czekam na info i w miarę posiadanego czasu myślę, że da się zgrać :)
| 20:32 piątek, 17 marca 2017 | linkuj Ale tylko do jutra, bo pewnie smigniesz do p. - a ja znów nie :( Ale postaram się podrzucić wiadome mapki, o których dziś wspominałem :)
| 19:36 piątek, 17 marca 2017 | linkuj Huann, hehe kilometrowe bliźniaki jesteśmy :)
Trollking, prawda. Ciebie też odwiedzę. W pierwszy weekend sierpnia jestem w Kórniku na Maratonie Turystycznym, ale myślę że zobaczymy się wcześniej :)
| 18:20 piątek, 17 marca 2017 | linkuj Bikestats łączy! :)
| 17:57 piątek, 17 marca 2017 | linkuj O - i w dodatku mamy tyle samo przejechanych w tym roku km-ów ;)