Niedzielna jazda o poranku.

Niedziela, 2 kwietnia 2017 · dodano: 02.04.2017 | Komentarze 5

Umówiłem się wczoraj z Obisem, że spotkamy się dziś na dworcu Łódź Fabryczna po 6 rano. Tak więc dziś pobudka o 5 rano, kawa, kiwanie w fotelu dla skutecznego obudzenia się i w drogę.
Mimo tego, że budowa dworca zakończyła się już jakiś czas temu, to dziś byłem tam po raz pierwszy.

Nawet dron latał nad dworcem.

W porównaniu ze starym dworcem, ten nowy wygląda super- hiper nowocześnie. Ciekawe jak długo takim zostanie.

Na poziomir peronów tak to wygląda.

Cieszę się, że kolejny forumowicz odwiedził Łódź. Była okazja się spotkać, pogadać, spędzić czas razem.
Obis, dziękuję za udany weekend i mam nadzieję do zobaczenia.

Kategoria wycieczki

Monarch
| 19:27 wtorek, 4 kwietnia 2017 | linkuj Moje zadanie zostało wykonane, czyli jako 1 Bs z powiatu poznańskiego odwiedził wasz dworzec nowy dworzec.:)
| 18:52 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Udany macie dworzec, nie powiem. Poznań zazdrości z poziomu chlebaka :)
kdk
| 18:48 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Pędziłem na pociąg, a zadaszony parking dla rowerów jest dopiero na wysokości Teatru Wielkiego.
| 18:45 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Byłem w niebieskiej kurtce. Trzeba było krzyknąć: Eee Bitels stój, pogadamy :)
kdk
| 18:26 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Chyba Ciebie po 6 mijałem przed Fabrycznym.