Niedziela, 11 czerwca 2017 · dodano: 11.06.2017 | Komentarze 2

Niedziela, a ja rano do pracy.
Ustawiłem 150 krzeseł na dzisiejszą 2 godzinną imprezę i sprzątnąłem w budynku.
Sala konferencyjna przed ustawieniem krzeseł.

W trakcie...

Przygotowana sala wygląda tak.

Wracając z pracy zauważyłem, że policja zamknęła Piotrkowską, okazało się że to przez jakąś procesję idącą do Katedry.
Na Piotrkowskiej ustawili coś w rodzaju olbrzymiego tarabanu. Wyglądało to tak, jak basen nakryty olbrzymią plandeką.
A w domu wymieniłem amortyzator w soim rowerze w końcu.
Na starym strach było już jeździć.

Jak wydać na zdjęciu zaczął odpryskiwać lakier, pojawiły też się bąble, więc mogły być już jakieś mikro pęknięcia. Stan goleni też pozostawiał wiele do życzenia przez co amor już nie spełniał swojej funkcji.

| 20:39 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj 150 krzeseł to nie problem. Puzzle zaczynają się przy 300 krzesłach, które trzeba ustawić na takiej samej powierzchni.
| 19:56 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj W moim crossie amor spełnia funkcję widelca. I tyle :)

To składanie krzeseł wygląda jak origami :)