Wtorek, 4 lipca 2017 · dodano: 04.07.2017 | Komentarze 5

Dziś czułem się jak archiwista w Zusie czy innym  US.
Przenoszenie segregatorów z dokumentami z 3 piętra do piwnicy.
Jestem wdzięczny Schweikertowi za windę, która nadal działa.
Załatwiłem też 5 wolnych dni, więc w niedzielę ruszam na Podlasie.

| 14:44 środa, 5 lipca 2017 | linkuj Trollking, w trupiarza nir chcę się bawić i Schweikerta szukać nie chcę :)
Paprykarz1983, przyjadę w rodzinne strony w okolice Białegostoku na kilka dni. Wycieczkę zacznę w Szepietowie.
paprykarz1983
| 06:33 środa, 5 lipca 2017 | linkuj O fajnie, kolejna osoba z Bikestats odwiedzi Podlasie :)
| 18:25 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Zawsze możesz sobie wymyślić misję: odnaleźć jego zwłoki i przewieźć na przykład na Podlasie.

Ot, tak głośno myślę :)
| 18:12 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Schweikerta już dawno robaki zeżarły. W Łodzi jest rodzinny grób Schweikertów, ale mimo tego, że widnieje tam nazwisko Roberta Schweikerta, to on tam nie leży.
Został pochowany o ile wiem gdzieś w Austrii, dokąd wyjechał przed zakończeniem II wojny światowej.
| 17:53 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Zazdraszczam niniejszym oficjalnie, tym bardziej, że z rowerem.

Kolegę Schweikerta bierzesz ze sobą? :)