Piątek, 7 lipca 2017 · dodano: 07.07.2017 | Komentarze 6

Ostatni dzień pracy przed urlopem.
Wyjazd na Podlasie muszę przełożyć na środę.
Sprawy rodzinne zatrzymują mnie jeszcze w Łodzi, ale co się odwlecze to nie uciecze.
Wczoraj jadąc do pracy zauważyłem że przy każdym obrocie korbą z napędu wydobywają się irytujące trzaski.
Siara jak beret, bo jedziesz a tu czt, czt, czt :)
Po powrocie do domu, zdjąłem korby i przesmarowałem wazeliną, bo nie miałem w domu smaru :)
I wiecie co?
Wazelina działa cuda :)
Roweru nie słychać.

| 13:41 wtorek, 11 lipca 2017 | linkuj O właśnie. Kot dobrze to ujął :)
Kot
| 19:08 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj Jak mawiają - kto smaruje, ten jedzie :) Udanych wakacji na Podlasiu!
| 18:08 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj No to nie wiedziałem, a chyba wiem już za dużo :)
| 18:01 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj No wiecie. Wazelina to najlepszy środek zapobiegający kłótniom w domu :))))
| 17:56 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj Pewnie z jakiegoś sklepu z wazeliną!
| 17:50 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj Boję się zapytać skąd w domu wazelina :)))