Poniedziałek, 17 lipca 2017 · dodano: 17.07.2017 | Komentarze 4

Pierwszy dzień pracy po wolnym.
Nawet nie było tragedii, w miarę czysto więc pracy za dużo nie miałem.
Niestety filmowcy od Komisarczyka Aleksika znów zaczęli kręcić kolejne odcinki tego dna, więc nie spodziewam się abym mógł w pracy na przykład czytać BS'a :)
Poza tym żyję jeszcze wyjazdem, a tu KMT w Kórniku za pasem.
Aaaaa, no i zareklamowałem spodenki, które kupiłem w Gosporcie na początku lipca.
Pierwszego dnia wyjazdu rozkleiły się na boku lewej nogawki. Kasę za kilka dni oddadzą i teraz szukam czegoś godnego uwagi do 200zł.

| 05:14 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj Huann Alex bsa nir zastąpi :)
Trollking w 5 parach lidlowskich gaci wyglądałbym jak wańkawstańka :)
| 19:09 poniedziałek, 17 lipca 2017 | linkuj I że tak rzeknę sentencjonalnie i jakbym się w łodzi (a nie w Łodzi;) narodził - nawiązując do bieliźniano-marynistycznego tematu: "bo nie zna rzyci ten, kto nie służył w majtkach!"
| 18:18 poniedziałek, 17 lipca 2017 | linkuj Zawsze za te 200 złotych możesz kupić 4-5 par spodenek z Lidla. Jak zamontujesz je na raz to wyjdzie to samo co jedne markowe, za to jaka możliwość kombinacji! :)
| 15:15 poniedziałek, 17 lipca 2017 | linkuj Zamiast bs-a w pracy masz psa (Aleksa;). A ja chyba trzeci sezon zdzieram zwykłe szybkoschnące gatki Kalenji. Ale to takie zwykłe, luźne i nierowerowe do kolana.