Środa, 9 sierpnia 2017 · dodano: 09.08.2017 | Komentarze 2

Dziś od rana praca na tempo. Miała przyjechać ekipa od komipsiarza aleksia i musiałem dokończyć pracę na parkingu.
Przyjechali po południu, akurat kiedy miałem się zbierać do domu, więc myk na rower i uciekłem szczęśliwy do Anuszki :)
Na Piotrkowskiej przy Radwańskiej przy tym cholernym przystanku tramwajowym, czekałem trzy ( czy) cykle zmiany świateł. Jasna cholera, to jakaś pomyłka, już ma być zielone, a tu tramwaj podjeżdża i dupa, dalej stoję.
Wywalić wszystkie samochodu z centrum i będzie git.
Na głównym placu przy Manufakturze taki tłum, że jadąc trzeba było robić podobne obliczenia jak kurier z filmu "Fying Scotsman".

| 15:50 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj Zrobimy Powrót do Przyszłości i trylion lat będzie jutro :)
| 20:41 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Są już miasta, gdzie do centrum mają prawo wjazdu jedynie taksówki i transport publiczny. oraz oczywiście rowery.

W Polsce też tak będzie. Za trylion lat, choć mogę być tu zbytnim optymistą :)