Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 · dodano: 14.08.2017 | Komentarze 3

Jakoś praca mnie ostatnio nie cieszy. Roboty od cholery, a kasy ni cholery :(
Wczoraj musiałem pojechać do pracy skosić trawniki na parkingu, a że pojechałem z Anuszką, to nie rowerowo, a tramwajowo było.
Dziś od rana pucowanie dziedzica na jutrzejszą imprezę. Jakieś przedstawienie, czy cóś.
Myślałem, ze pojadę gdzieś rowerem, a tu dupa. Mam być w pracy.
Chromolę to. Jutro będzie dyrekcja z Warszawy, to powiem że rezygnuję z tej roboty dla instytutu.
Mam dość robienia w balona i czekania na kasę miesiącami.
A jak się wnerwię to z dnia na dzień zmienię pracę.
A najbardziej wkurza mnie to, że Ania przejmuje się całą sytuacją.

| 14:31 środa, 16 sierpnia 2017 | linkuj Groziłem, groziłem i stało się :)
| 20:04 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj Grozisz, grozisz, a nie robisz. Tak jak ja zresztą :)

Ugadaj sobie nową robotę, zagroź zwolnieniem i wymuś podwyżkę. To działa, szczególnie w "tych" czasach :)
| 15:14 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj Pucowanie DZIEDZICA? Faktycznie, powinni Ci dać podwyżkę - taki niewypucowany dziedzic na przedstawieniu to straszne faux pas! ;) :D