Praca i wszystko jasne :)

Poniedziałek, 9 października 2017 · dodano: 10.10.2017 | Komentarze 3

Wpis z wczoraj, bo późno wróciłem z pracy.
A więc... nigdy nie zaczynaj zdania od "a więc".
A więc, od rana wściekły młyn. Nic do kończa nie było wcześniej ustalone przed ważną imprą o Unii Eurolepsiejskiej.
Biegałem więc do 11 jak struś pędziwiatr.
Potem organizator wkurzony, że kierownik olał sobie zrobienie nagłośnienia i kilka innych spraw, mówi do mnie:
- Panie Pawle, niech pan zrobi porządek z nagłośnieniem. Słyszałem, że ma pan zaległości w wypłacie.
- No tak, za kilka miesięcy do tej pory nie mam zapłacone - mówię.
- ok, dziś przyjeżdża dyrektor z Wawy, porozmawia pan z nim i wszystko będzie wypłacone. Za dzisiejszy i jutrzejszy dzień też będzie miał pan zapłacone - odpowiada organizator.
Ok spoko - myślę sobie.
Po kolejnej awarii sprzętu org przyszedł do mnie i mówi:
- Niech pan siada na sali konferencyjnej i w razie czego szybko usunie problem.
Siadłem więc w towarzystwie szych i zacząłem się nudzić, ale gdy zaczęło do mnie docierać o czym mówił prelegent, słuchałem z coraz większym zainteresowaniem.
Mówił o hejcie w internecie w odniesieniu do Unii, o tym jak, kto i po co tworzy tzw. laleczki na FB, czyli profile udające prawdziwe konta, tylko po to aby wspierać działania określonych organizacji, firm, czy partii politycznych.
Dość długi, ale bardzo ciekawy wykład.
Wynikało z niego między innymi to, że następne wybory wygrane będą dzięki działaniom w internecie, a nie w realu na ulicach, czy tv.
Wieczorem w przerwie konferencji pogadałem z dyrektorem. Konkretny gość obiecał sprawdzić dokumenty i przepraszał mnie za całą sytuację.
Czujecie to?
Mnie, zwykłego ciecia przepraszał dyro z Wawy :)
Doceniam to, ale to nie jego wina.

| 19:14 czwartek, 12 października 2017 | linkuj Teorię już słyszałem wcześniej, w polskich warunkach ma idealne odwzorowanie - wystarczy spojrzeć na to, jak łatwo rozchodzą się w necie pewne fobie wobec zagranicy i jak w tym samym czasie wzrasta poparcie dla partii rządzącej.

Życzę w końcu tej obiecanej podwyżki! :)
Hipek
| 06:47 środa, 11 października 2017 | linkuj Ale dojazdową średnią masz na wypasie. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz do pracy jechałem powyżej 21 km/h.
malarz
| 19:26 wtorek, 10 października 2017 | linkuj "Politycy mają skłonność do myślenia o następnych wyborach, a nie o następnym pokoleniu" (Ronald Reagan)