Powrót Wiktora :)

Poniedziałek, 6 listopada 2017 · dodano: 06.11.2017 | Komentarze 5

Wreszcie jest czas i pogoda, żeby wpaść do parku z grabiami i zająć się liśćmi.
Ilości masakryczne, ale nic to. Wiktor wrócił łazęga to mi pomoże :)

Po pracy pędem do domu po drodze zaliczając sklep.

| 17:01 wtorek, 7 listopada 2017 | linkuj No to teraz jeszcze (multi)żonkę na fotce koniecznie trzeba uwiecznić ;)
| 16:37 wtorek, 7 listopada 2017 | linkuj Trollking - Spoko, nie wszystko na raz. Najpierw musi wyjaśnić się co będzie ze zdrowiem Anuszki.
Huann - też mnie to zastanawiało, dlatego latem policzyłem kosy w parku. Zawsze były tylko dwa, Wiktor i jego żonka :)
Malarz - a żebyś wiedział :)
malarz
| 20:33 poniedziałek, 6 listopada 2017 | linkuj Miło zobaczyć Wiktora :)
| 20:28 poniedziałek, 6 listopada 2017 | linkuj Czasem się zastanawiam, czy Wiktor to aby Wiktor, czy też Multi-Wiktor. Czy ten jeden, jedyny Wiktor ma coś tak bardzo Wiktorowego, że go odróżniasz od innych potencjalnych kosowych Wiktorów?
| 18:06 poniedziałek, 6 listopada 2017 | linkuj Jedyne, co by mnie trzymało na Twoim miejscu w tej pracy to Wiktor :)