Praca głupiego.

Środa, 8 listopada 2017 · dodano: 08.11.2017 | Komentarze 9

Dziś praca z taczką w parku. Wywoziłem worki z liśćmi na miejsce, skąd zostaną zabrane przez MPO.
Praca głupiego, bo trzeba było załadować worki na taczkę, przejechać przez park, wyładować i wrócić po kolejne worki.
Gdyby nie muza w uchu, byłoby strasznie nudno.

Prawie 50 worków się zebrało, a to dopiero ułamek tego co jeszcze zostało.

Z innych ciekawostek, to wczoraj oglądałem na you tube film Szajbajka, któremu usunęli jeden kanał i jest groźba, że zbanują go dożywotnio. A podobno tylko dlatego, że za dużo razy używał słowa "pedał"
Tak to jest jak algorytm ma rządzić życiem, który nie odróżnia pedału rowerowego od... no, ten... pedała :)
Homofobem nie jestem. Nie moja sprawa jak kto żyje, ale takie zagrywki ze strony you tuba to debilizm.

| 17:34 sobota, 11 listopada 2017 | linkuj Zobaczymy jak będzie. Teraz są inne priorytety. Postaram się jednak nie rezygnować z planów.
wilk
| 17:00 sobota, 11 listopada 2017 | linkuj Na Twoje jeżdżenie aluminium zupełnie wystarczy, szybkościwo nie ma żadnej różnicy pomiędzy alu i carbonem, na mojej starej szosie tak samo się jeździło. A w wadze jakieś 100-200g różnicy, więc jak się naprawdę dużo nie jeździ to szkoda kasy na to, ważniejsze są lepsze koła i dobre opony.
| 16:25 sobota, 11 listopada 2017 | linkuj Wilku w grę wchodzi tylko zakup używki. Nie stać mnie na wydanie 4 - 6 tyś. na nową szosę. Zastanawiałem się jeszcze, czy nie złożyć szosy samemu, ale po wstępnych wyliczeniach wychodzi to sporo drożej, niż zakup używanego roweru. Parę osób namawia mnie na zakup szosy z ramą z karbonu, ale myślę że na początek bardziej ekonomicznym rozwiązaniem będzie alu. Z resztą w obecnej sytuacji nie wiem, czy zaoszczędzoną kasę nie będę musiał wydać na wózek inwalidzki dla Ani. Co do robienia formy to oczywiste, że trzeba przynajmniej więcej jeździć, jeśli nie trenować, jednak teraz muszę być w pełni dyspozycyjny w domu. Z tego względu odpuszczę dojazdy do pracy zimą, bo jeśli znów złamię żebra jadąc rowerem to pomoc Ani w chorobie będzie dużo trudniejsza. Jak widać, wszystko wyjaśni się z czasem. Trzeba być cierpliwym i nie myśleć tylko o swoim hobby.
wilk
| 15:24 sobota, 11 listopada 2017 | linkuj Jak szosa za niewielkie pieniądze - to warto się zastanowić nad używką. Jest już na rynku coraz więcej używek, a cenowo wypadają sporo lepiej niż nówki, jest duże przebicie, często da się kupić 1-2 letni rower za niemal pół ceny.

Na pewno szosa trochę zwiększy prędkość, ale żeby zauważalnie podnieść osiągi - trzeba przede wszystkim zacząć czy to trenować, czy przynajmniej więcej jeździć; niestety samym krótkim dojazdem do pracy się formy nie zrobi
| 20:41 czwartek, 9 listopada 2017 | linkuj No to dobrze wiedzieć w temacie tego Szajasa ;)
| 20:30 czwartek, 9 listopada 2017 | linkuj Nie wiem jak było w rzeczywistości. W sumie nie moja sprawa. Trochę mnie jednak dziwi fakt, że jak mu you tuba zaczęli blokować, to odblokował grupę na fb.
Jak pisałem, nie moja sprawa. Zbieram na szosę to może KMT za rok przejadę w krótszym czasie :)
wilk
| 20:08 czwartek, 9 listopada 2017 | linkuj Bzdury totalne.
Konto mu usunęli bo miał tam kilka równoległych kont na których zarabiał z reklam, umieszczając bardzo zbliżone materiały, a tego zabrania regulamin YT. Jak ktoś wykorzystuje tę platformę do zarabiania - to musi uznawać reguły biznesowe tego miejsca. A jak usiłuje regulamin naginać - to musi się liczyć z konsekwencjami.
Ale w międzyczasie jak widzę już się do prostej sprawy piękne teorie spiskowe utworzyły ;))
| 15:11 czwartek, 9 listopada 2017 | linkuj Najlepiej jak you tube sam siebie zbanuje :)
| 21:54 środa, 8 listopada 2017 | linkuj No pewnie, że debilizm! Nawet ja, jako lewicowiec z natury, uważam, że tego typu poprawność polityczna to patologia. Zresztą to nawet nie poprawność, a chora zerojedynkowość.