Marysia.

Czwartek, 16 listopada 2017 · dodano: 16.11.2017 | Komentarze 3

Ok, zakupy zrobione, obiad ugotowany, chatka ogarnięta. Można usiąść do kompa. Zajefajny ze mnie gość :)
W taką zgniłą pogodę nie chciało mi się pracować na dworzu, więc schowałem się do budynku i tam robiłem porządki jak Marysia z filmu "Poszukiwany poszukiwana" :)
Ostatnio nie włączam telewizora. Na każdym kanale debaty nad rasizmem, faszyzmem i tym czy ktoś jest polakiem czy nie.
Ja tam nie czuję się polakiem, tylko człowiekiem. Nie miałoby dla mnie znaczenia czy byłbym Egipcjaninem, Chińczykiem, czy Niemcem, jeśli byłbym w innym kraju traktowany normalnie.
A dlaczego tak myślę? Chociażby dlatego, że instytucje tego państwa zabroniły mi jakiejkolwiek pracy na normalną umowę. Zmuszony jestem przez to pracować na śmieciówce. W dupie mam takie państwo, które odbiera prawo do pracy, w zamian dając rentową jałmużnę.
Całe to roztrząsanie tematu uchodźców, jak to UE czepia się biednego pisu , przypomina nawożenie pola obornikiem. Machnąć gównem jak najdalej i jak najcelniej.
Ostatnio oglądałem na YT jakąś przepowiednię Jackowskiego, który twierdzi, że prezio zniknie.
Oby zniknął razem z całym tym pisem, który robi rozpierduchę dla samej rozpierduchy.

| 15:23 poniedziałek, 20 listopada 2017 | linkuj Nie pozostaje mi nic innego jak się z Wami zgodzić.
| 20:26 czwartek, 16 listopada 2017 | linkuj Niestety, póki opozycję mamy taką, jaką jest PO czy N., Kaczory coś czuję będą rządzić i rządzić. Tym bardziej, że propaganda o subtelności betonu leci z TVPiS... I niestety trafia na podatny grunt, bo jak widać po sondażach Polacy maja w dupie prawdę, lepiej czuć się jak za PRL i dawać się mamić tanimi frazesami.
| 16:16 czwartek, 16 listopada 2017 | linkuj To fakt, ostatnio nawet oglądanie programów satyrycznych dołuje jak wysokościomierz na Żuławach...