Praca i szpital.

Sobota, 9 grudnia 2017 · dodano: 09.12.2017 | Komentarze 3

Dziś rano do pracy ogarnąć po "wigilii" w instytucie. Cholernie mi to było nie na rękę, bo weekend to jedyny czas kiedy mogę coś więcej zrobić w domu, a roboty mam po pachy, bo Anuszka w poniedziałek wraca do domu.
Jest Wielka. Dziś widziałem, jak sama siada na wózek z łóżka, a nie jest to łatwe, kiedy nie ma się nogi. Ćwiczy ramiona podciągając się na rurkach zamontowanych przy łóżku. Widać, że odzyskała wiarę.
Nauczyłem się, jak zmieniać opatrunki, bo sam to będę robił w domu.
Teraz czeka nas załatwienie całej masy formalności, ale to już pikuś, po tym co Ania przeszła.
Bardzo dziękujemy Wam wszystkim za wsparcie.

| 13:53 niedziela, 10 grudnia 2017 | linkuj Ania kazała podziękować Wam, więc wielkie dzięki rowerzyści. Tacy wspaniali znajomi to skarb.
| 21:32 sobota, 9 grudnia 2017 | linkuj Niesamowite, jak potraficie się wspierać. Brawo, brawo, brawo!
| 20:45 sobota, 9 grudnia 2017 | linkuj Wspieramy (choć akurat ja tylko dobrym słowem) NIEUSTAJĄCO! Pozdrów Anię!!!