Wtorek, 2 stycznia 2018 · dodano: 02.01.2018 | Komentarze 5

No i mamy nowy rok.
W pracy totalny luuuz... jak do tej pory :)
Dziś Łódź jakaś wyludniona. Nawet na Piotrkowskiej sygnalizacja migała cały dzień na żółto. Ruch na drogach niewielki. Jutro pewnie wszystko wróci do chorej normy, jak ludziom promile spadną z 3 do 0,3 :)

Wszyscy piszą powoli podsumowania roku, to i jak się pokuszę :)
Rok poprzedni bez rewelacji. Niestety choroba Ani nie pozwalała na jakieś dłuższe eskapady.
Chyba raz, czy dwa udało się zrobić jakąś setkę, do tego maraton w Kórniku, reszta to dojazdy do pracy.
Udało się lekko przekroczyć roczny dystans w porównaniu w 2016 r.
Cienias jestem i się z tym nie kryję, może kiedyś kupię szosówkę i mając więcej czasu, będę jeździł więcej.
Teraz są inne, ważniejsze wydatki i hobby musi zejść na dalszy plan.
Ale jak to mówią, co się odwlecze, to i tak cię dopadnie, więc jestem dobrej myśli.
Złożyłem Ani obietnicę, że jak uda się uzbierać kasę na protezę, która umożliwi jej powrót na rower (a jest taka szansa), to zrobię kwalifikację do BBT i to pojadę.

| 19:59 środa, 3 stycznia 2018 | linkuj Haha, gladiator :) Raczej umęczony galernik, ale dzięki za wiarę w moje możliwości.
Kot
| 19:11 środa, 3 stycznia 2018 | linkuj Żaden cienias. Widziałam Cię na mecie w Kórniku. Gladiator!!
| 16:48 środa, 3 stycznia 2018 | linkuj Panowie, za Anię dziękuję.
@huann, zdrówka dla psiny życzę :)
@Trollking 5 tysiaków to za mało. Mam większy apetyt, ale sytuacja póki co nie pozwala na więcej.
| 18:43 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj Cienias? Wykręcić w znanej nam sytuacji prawie 5 tysiaków to jest coś!

I również tradycyjne trzymam kciuki za Anię.

ps. na Piotrkowskiej w sobotę wieczorem światła były powyłączane, w niedzielę również, w poniedziałek rano część włączono. To pisałem ja, trzydniowy ekspert od Łodzi :P
| 17:37 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj jakoś w tym roku niespecjalnie chciało mi się podsumowywać poprzedni, rowerowo bardzo przeciętny rok. I też specjalnie nie mam wielkich planów w tym roku (głównie ze względu na chorego od 2 lat psa - wszelkie wyprawy odpadają).
Ale za Twoje plany dotyczące Ani tradycyjnie trzymam kciuki! :)