Praca i urzędy.

Czwartek, 4 stycznia 2018 · dodano: 04.01.2018 | Komentarze 6

Pracę lubię, urzędów nie znoszę. Komputery, faksy, kserokopiarki, a ty petencie zapitalaj od jednego urzędasa do drugiego po papierek, stempelek, podpisik. Komputeryzacja pełną gębą, nie ma co.
Wszystko jednak udało się załatwić, bo się zawziąłem. Biurokracja mnie nie pokoniat :)

| 22:34 piątek, 5 stycznia 2018 | linkuj Kol. Trollking wie wiele na temat powstawania mięsnych potraw, dlatego właśnie m.in. ich nie je :)
| 22:13 piątek, 5 stycznia 2018 | linkuj Oj nie! Kaszanka i salceson są pozytywne! A czarne (ciekawe, czy kol.Trollking wie, co to czarne;) ponoć wyszczupla :D
| 21:07 piątek, 5 stycznia 2018 | linkuj Ja bym napisał, że w ogóle mięsa, ale to dość niepopularne :)
| 20:58 piątek, 5 stycznia 2018 | linkuj I kaszanki i salcesonu :)
| 21:33 czwartek, 4 stycznia 2018 | linkuj Ja też. I wątróbki!
| 20:48 czwartek, 4 stycznia 2018 | linkuj Ha! Ty nie jesteś Bitels, a He-man :)

Ja tam pracy nie lubię, urzędów nie lubię :)