Praca i jazda po chorobie.

Poniedziałek, 5 lutego 2018 · dodano: 05.02.2018 | Komentarze 6

Jestem już niby zdrowy, więc pojechałem do pracy rowerem. Przypomniałem sobie, że przydałoby się odpalić endomondo pierwszy raz w roku :)
Pojechałem krótszą trasą przez Piotrkowską, bo jeszcze słabieńki jestem i zadyszka łapie.
Czas przejazdu najlepiej pokazuje, jak kondycja spadła.
W pracy sprzątanie na dworze i oczywiście jak tylko wziąłem grabie do ręki, pojawił się Wiktor albo jego potomek :)

Ładna choć lekko mroźna pogoda, nie przeszkadzała w pracy.
Choinki też wyglądają lepiej bez śniegu.

Kot
| 19:47 wtorek, 6 lutego 2018 | linkuj Dzięki :)
| 19:29 wtorek, 6 lutego 2018 | linkuj Kocie tylko myśl o wiośnie jakoś mnie trzyma, bom słaby okrutnie.
A Tobie zdrowia życzę. Niech mikroby trzymają się od Ciebie z daleka.
Kot
| 18:29 wtorek, 6 lutego 2018 | linkuj Jakiś taki chorobowy czas się zrobił. Ja też byłam chora i... znowu jestem chora. Na Twoich zdjęciach piękne słońce, które kieruje myśli ku wiośnie :).
Pozdrowerki!
| 17:24 wtorek, 6 lutego 2018 | linkuj Trollking, dzięki.
Huann, ptaśków coraz więcej, więc może wiosna już blisko :)
| 19:21 poniedziałek, 5 lutego 2018 | linkuj Oo, miło widzieć!
Wiktora (albo jego potomka ) też! :)
| 19:19 poniedziałek, 5 lutego 2018 | linkuj Foty co najmniej jak z wiosny :)