Czwartek, 5 kwietnia 2018 · dodano: 05.04.2018 | Komentarze 3

Dziś masakra w pracy. 3 imprezy jednocześnie, tak że w budynku miałem 340 ludzi.
Kierownik załatwił tzw. wsparcie z ochrony. Przyszedł do pracy jakiś emerytowany pułkownik, ale pożytku z niego było tyle co z pułkownika w czasach PRL ( wyłączając pułkownika Kuklińskiego, a właściwie generała, bo pośmiertnie dostał awans na generała brygady).
Jego praca ograniczała się do zamknięcia w swojej kanciapie, wsadzeniu nosa w gazetę, a na koniec bidulek zasnął. Kierownik jak to zobaczył, to powiedział mi, że to już ostatni dzień pracy tego pułkownika u nas.
Wszystko było na moim łbie, bo jak widziałem jak ten ochroniarz rusza się jak na reaplay'u, to mnie szlag trafiał.
Mówię mu: Tu trzeba zapierd..., a on tak rozumiem i dalej powolutku, ospale jak żółw ociężale ruszył do szatni. Masiakra.
Jutro o tyle spokojnie, że będzie można bez spiny cały poimprezowy syf ogarnąć.
Rozwala mnie zatrudnianie emerytów na ochroniarzy.

| 20:42 czwartek, 5 kwietnia 2018 | linkuj Human, takich pułkowników stawiałbym na najniższej półce.
Trolling, nie wiem co on trzyma w swojej przepastnej torbie. Być może półlitrową piersiówkę :)
| 20:23 czwartek, 5 kwietnia 2018 | linkuj Dobrze, że w międzyczasie jeszcze nie skonsumował pół litra :)
| 16:13 czwartek, 5 kwietnia 2018 | linkuj Pułkownik, jak sama nazwa wskazuje, najlepiej czuje się gdzieś w spokojnym kąciku na półeczce ;)